پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بالصور/ مؤتمر صحفي للنجاح في الحوزات العلمية النسوية في إيران بقم المقدسة

حوزه/ در این شرایط سخت کرونایی، رسانه ملی می تواند نقش پررنگ تری در معرفی حوزه علمیه خواهران به دانش آموزان ایفاء کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام یحیی جهانگیری سهروردی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران در سالن اجتماعات این مرکز در قم برگزار شد، بر نقش سازنده و تأثیرگذار رسانه در ترویج مبانی دینی و شناساندن حوزه علمیه خواهران به نسل جوان تأکید کرد و گفت: امسال به دلیل ویروس کرونا ارتباط این مرکز با نسل جوان نسبت به گذشته کمتر شده است.

مدیرکل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران افزود: در سال های گذشته مرکز مدیریت خواهران ارتباط بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته و در همین رابطه اقدام به دعوت از دانش آموزان برای شناختن بیشتر و بهتر با عملکرد و فعالیت حوزه  علمیه خواهران می کرد.

وی ادامه داد: اما امسال به دلیل نشر ویروس و تعطیلی مدارس و مراکز علمی، این ارتباط قطع شده و این مرکز نتوانسته میزبان دانش آموزان برای بازدید و شناخت از مدارس علمیه باشد.

حجت الاسلام جهانگیری سهروردی گفت: در همین رابطه این وظیفه سنگین به عهده رسانه ها افتاده تا اقدام به معرفی مدارس علمیه خواهران و مرکز علمیه خواهرن برای ترغیب و تشویق دانش آموز خواهر برای تحصیل علوم دینی در مدارس علمیه خواهران نمایند.

مدیرکل روابط عمومی، ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران افزود: امروزه خواهران طلبه در عرصه های مختلف تولید و نظریه پردازی، تبیین معارف دینی و ... در حال نقش آفرین می باشند و در همین ویروس کرونا هم ثابت کرده اند که در برابر اتفاقات و حوادث جامعه خود را مسئول می دانند و در این مسئله ویروس همگان دیدند که چه قدر خواهران طلبه نقش آفرین بوده اند.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha