پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از پذیرش ۳۶۵ طلبه در سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اکرم مهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقه‌مندان ورود به حوزه های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور در این استان هم آغاز شده است، گفت: امسال تعداد ۳۰۰ طلبه خواهر در ۱۰ مدرسه علمیه استان لرستان در سطح ۲ پذیرش خواهند شد.

 وی با بیان اینکه در سطح ۳ حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز امسال در ۳ مدرسه شهرستان های خرم آباد، بروجرد و دورود پذیرش انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: ۶۵ طلبه خواهر سطح ۳ نیز در سه رشته کلام(گرایش امامت)، تفسیر علوم قرآن و فقه و اصول به فراگیری دروس حوزوی مشغول خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه از امروز ثبت نام داوطلبان خواهر ورود به حوزه آغاز شده و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت، گفت: علاق‌مندان می توانند برای ثبت نام به سایت مدیریت و سنجش حوزه و یا بصورت حضوری به مدارس علمیه استان مراجعه کنند.

 مهرابی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت مردم در این ایام، بیان داشت: اطلاع رسانی و تبلیغات لازم برای ثبت نام تنها از طریق فضای مجازی انجام شده و در این خصوص برنامه ریزی و تهمیدات لازم بصورت مجازی در پرتال و کانال های ادارات، نهادها، خبرگزاری ها و شبکه های فضای مجازی بصورت کلیپ، پوستر و عکس انجام شده است.

 وی یادآور شد: داوطلبان فارغ التحصیل در مقطع سطح ۲  که معدل بالای ۱۷ دارند، می توانند بدون آزمون با داشتن شرایط لازم در سطح ۳ حوزه علمیه خواهران ادامه تحصیل دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پایان گفت: در حال حاضر ۱ هزار و ۱۹۶ طلبه در سطح ۲ و ۳ مشغول به تحصیل و ۸۷۷ طلبه نیز تاکنون از حوزه علمیه خواهران لرستان فارغ التحصیل شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha