جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاطمه نظیر

حوزه/معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد از پذیرش مدارس علمیه خواهران استان یزد برای سطح دو(کارشناسی) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ از اول اردیبهشت خبر داد.

فاطمه نظیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد،با  اشاره به آغاز پذیرش طلاب در مقطع سطح دو گفت: در استان یزد ۱۷ مدرسه علمیه خواهران در مقطع سطح دو مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: پذیرش مقطع عمومی سطح دو(کارشناسی) به شیوه حضوری تمام وقت از میان دارندگان مدرک دیپلم یا بالاتر و دارندگان مدرک سیکل یا اتمام پایه هشتم دوره اول متوسطه انجام می­ شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: سوابق تحصیلی داوطلب (معدل کل) به عنوان معیار سنجش سطح علمی بوده و داوطلبان از بالاترین امتیاز به میزان سه برابر ظرفیت مدرسه علمیه، برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

نظیر، در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می­‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش، فهرست مدارس علمیه و نام نویسی به پایگاه اطلاع رسانی مرکز به نشانی  www.whc.ir  مراجعه نمایند.

برپایه این گزارش، تمام شهرستان های استان یزد دارای مدارس علمیه سطح دو(کارشناسی) هستند و بیشترین تعداد در شهر یزد و در هر یک از مناطق مختلف برای سهولت رفت و آمد و تخصیل طلاب تأسیس شده است و شهرستان های میبد و یزد دارای مدارس علمیه سطح سه(ارشد) و چهار(دکترا) و اردکان دارای سطح سه است و بزودی شرایط پذیرش این مقاطع نیز اعلام می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه سادات طباطبایی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    من حوزه را بسیار دوست دارم