پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: برخی افراد از خدا بی خبر اقدام به احتکار و گرانفروشی در بحث اقلام بهداشتی همانند ماسک، مواد ضدعفونی و... می کنند که بی شک برخورد شدید قضایی با این افراد خواسته همه ملت است.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، بر لزوم رعایت دستورات بهداشتی تأکید کرد و اظهار داشت: لغو نماز جمعه در کشور و استان کردستان صرفا به خاطر سلامتی مردم است و همه ما باید تابع دستورات بهداشتی برای کاهش روند شیوع این بیماری باشیم.

وی با انتقاد از برخی افراد سودجو در این برهه از زمان، گفت: متأسفانه در این روزهای سرنوشت ساز و حساس برخی افراد از خدا بی خبر اقدام به احتکار و گرانفروشی در بحث اقلام بهداشتی همانند ماسک، مواد ضدعفونی و... می کنند که بی شک برخورد شدید قضایی با این افراد خواسته همه ملت است.

ماموستا راستی با تقدیر از دستور ریاست قوه قضائیه در بحث برخورد شدید با محتکران، افزود: بی شک دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در برخورد با سوءاستفاده کنندگان از وضعیت اخیر کشور می تواند ثبات و آرامش روحی را به جامعه برگرداند، البته در این میان همه ما و مردم نیز باید با دولت، دستگاه قضا و سازمان های نظارتی همراهی و همکاری داشته باشیم.

امام جمعه سنندج در پایان گفت: خوشبختانه اطلاع رسانی بیماری کرونا به صورت لحظه ای توسط رسانه ملی انجام می گیرد، لذا از مردم استان کردستان درخواست می کنیم که به این نکات دقت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha