جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رسانه های معاند

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: امروز باید با افرادی که جان مردم را بازیچه دنیاطلبی‌های خود قرار داده اند، به شدت برخورد شود، چرا که در جامعه‌ای که سردار سلیمانی جانش را فدای مردم این سرزمین کرد، نباید افرادی سودجو زندگی مردم را به خطر بیندازند.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، جامعه پزشکی را در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا دانست و گفت: باید یک تشکر ویژه از تمامی پزشکان و پرستاران کشور که مشغول درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند، کرد، چرا که پرستاری از بیماران کرونا به علت مسری‌بودن این بیماری، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

وی ادامه داد: در این شرایط، هیچ کس حاضر نمی شود، حتی با پول بسیار، جانش را به خطر بیندازد، ولی امروز جامعه پزشکی کشور تمام تلاش خود را برای نابودی و ریشه کن کردن این بیماری می کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ورود ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد، تصریح کرد: ورود ویروس کرونا به ایران، وضعیت خاصی را ایجاد کرد، به طوری که تقاضا برای دریافت مواد ضدعفونی و ماسک و همچنین تجهیزات برای بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام عبادی به کمبود امکانات ضد عفونی و احتکارکنندگان آن در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: امروز باید با افرادی که جان مردم را بازیچه دنیا طلبی‌های خود قرار داده اند، به شدت برخورد شود، چرا که در جامعه‌ای که سردار سلیمانی جانش فدای مردم این سرزمین کرد، نباید افرادی سودجو پیدا شوند تا به خاطر مادیات زندگی مردم را به خطر بیندازند و سرمنشأ این جرم ها فساد فی الارض است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه در این راستا به خوبی وارد عمل شده است و باید با محتکرانی که توسط نهادهای اطلاعاتی، نیروی انتظامی و سپاه دستگیر شده اند به شدت برخورد شود تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه های بیگانه، نمایشی سیاه از وضعیت ایران مخابره می کنند، عنوان کرد: دشمنان به دنبال نشان‌دادن وضعیت سیاه در ایران هستند که لازم است با هوشیاری با آن برخورد کرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مردم نکات بهداشتی را رعایت و دچار افراط و تفریط نشوند، تأکید کرد: تفریط به معنای اهمیت‌ندادن به موارد بهداشتی و افراط به معنای ترسیم فضای ترس بیش از اندازه است که رسانه‌های دشمنان، ایجاد این فضای وحشت را بین مردم دنبال می‌کنند.

وی افزود: ویروس کرونا همانند سایر کشورهای جهان وارد ایران شد اما موج رسانه ای که رسانه های غربی و سعودی در فضای مجازی ایجاد کردند، سبب هراس اجتماعی در جامعه شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی جنگ روانی را راهکار جدید دشمن برای تزلزل پایه های انقلاب دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی می خواهد با جنگ روانی، آرامش ملت ایران را برهم زند و این نشان دهنده وحشی گری مدرن غرب است.

حجت الاسلام عبادی به دریافت اطلاعات توسط رسانه های رسمی تأکید کرد و گفت: مردم اطلاعات را از رسانه‌های رسمی داخلی دریافت کنند تا در دام جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.

وی در پایان افزود: دشمن امروز می خواهد با سوءاستفاده از ویروس‌کرونا به اعتقادات مذهبی مردم لطمه بزند و با طراحی نقشه هایی، در حرم‌ها و مکان‌های مقدس به دنبال ضربه زدن به تفکر و اعتقادات مردم است.

انتهای پیام/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha