جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس اداره بهداری ارتش

حوزه/ رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: روزانه بالغ بر ۷۰ نفر به بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش در منطقه پردیسان شهر مقدس قم مراجعه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: روزانه بالغ بر ۷۰ نفر به بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش در پردیسان شهر مقدس قم مراجعه می کنند و همکاران پزشکی و کادر درمان این مجموعه تست های مختلف را انجام می دهند و اگر نیاز باشد بستری و مراقبت های ویژه  صورت می گیرد.

وی افزود: مردم مراقب سلامتی خود هستند و با مراجعه به مجموعه درمانی با توجه به حضور متخصصین  درمان و روان درمانی اطلاعات مطلوبی را دریافت می کنند.

موذنی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله در مقابله با این ویروس منحوس نیز سربلند خواهیم بود.

وی با اشاره به روحیه بالای کادر درمان در این بیمارستان افزود: کادر درمانی بیمارستان سیار نزاجا در پردیسان قم با نشاط و روحیه بسیار بالا در خدمت مردم هستند و علاوه بر فعالیت های پزشکی به مناسبت روز درخت کاری نیز چندین اصله درخت را به نشانه امید و زندگی در محوطه این بیمارستان غرس کردند.

صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مقام معظم رهبری با حضور در بیمارستان سیار اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در قم، پیام محبت آمیز فرماندهی معظم کل قوا را به تمامی زحمت کشان در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا ابلاغ کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha