جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مستند رزمنده سفید پوش

حوزه/ مستند «رزمنده سفیدپوش» با رویکرد روایی بحران کرونا و تلاش جهادگران در حوزه پزشکی توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شد.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، قدردانی رهبر انقلاب در دو نوبت از کادر پزشکی و پرستاران حاضر در خط مقدم مبارزه با کرونا را حائز اهمیت فوق‌العاده دانست و اظهارداشت: توجه رهبر انقلاب به این قشر زحمت‌کش که مستقیماً در حال جهاد فی سبیل الله هستند، دستوری فوری به افسران جنگ نرم است که پیرامون این موضوع تولید محتوای فاخر کنند.

این فعال عرصه رسانه‌ای، عدم وجود سیستم یکپارچه خط دهی رسانه‌ای به هنرمندان آتش به اختیار جبهه فرهنگی را آسیب و خللی بزرگ عنوان کرد و افزود: متأسفانه جریان هنرمندان انقلاب هنوز به یکپارچگی و چابکی در انجام عملیات‌های بزرگ نرسیده‌اند! که این امر می‌بایست در آستانه نیم‌قرن حضور بابرکت انقلاب اسلامی ایران اصلاح شود.

حجت‌الاسلام امینی موحد اظهارداشت: مستند «رزمنده سفیدپوش» روایتگر زحمات و تلاش‌های کادر پزشکی و پرستارانی است که در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال جهاد هستند و در گفتگو با آن‌ها متوجه شدیم از عنوان مدافعان وطن که توسط مردم در شبکه‌های اجتماعی برای آن‌ها انتخاب شده بود بسیار اظهار خوشحالی می‌کردند.

وی افزود: آن‌ها با افتخار خود را سرباز حاج قاسم سلیمانی می‌دانستند و ضمن تشکر از توجه رهبر انقلاب از مسئولین مرتبط توجه بیشتر به جامعه پرستاری را خواستار بودند.

لازم به ذکر است، مستند روایی «رزمنده سفیدپوش» به کارگردانی میلاد امینی موحد توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده و از امروز در شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha