جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه بی شک در پس ویروس کرونا سیاست های کینه توزانه آمریکایی ها، غربی ها و رژیم صهیونیستی نهفته است، گفت: شیوع این ویروس و سیر حرکت هدفمند آن در بین کشورهای مخالف سیاست های آمریکایی ها و غربی ها تأیید کننده این ادعا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان صبح امروز در نشستی با معاونان و اساتید حوزه علمیه استان کردستان به بررسی و تحلیل رویدادهای استان، کشور و جهان پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در این نشست عنوان کرد: سال 98 را باید سالی پرتلاطم برای جهان به  ویژه خاورمیانه و ایران اسلامی دانست.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد بیشترین توطئه های دشمنان علیه مسلمانان به ویژه انقلاب اسلامی بودیم، بیان کرد: امسال دشمنان تلاش ها و توطئه های خود برای ساقط کردن این نظام را به نهایت رساندند.

وی عنوان کرد: تشدید تحریم های اقتصادی و سیاسی، آشوب در مملکت، ترور شهید قاسم سلیمانی، فشارهای رسانه ای و... تنها گوشه هایی از تلاش ها و توطئه های دشمنان علیه این مملکت در سالجاری بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: اکنون هم که در آخرین روزهای سال 98 قرار داریم، دشمنان روش جدیدی برای تشدید فشارهای خود علیه ایران و دیگر کشورهای مخالف منافع خودشان انجام می دهند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه بی شک در پس ویروس کرونا سیاست های کینه توزانه آمریکایی ها، غربی ها و رژیم صهیونیستی نهفته است، گفت: شیوع این ویروس و سیر حرکت هدفمند آن در بین کشورهای مخالف سیاست های آمریکایی ها و غربی ها تأیید کننده این ادعا است.

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود بیان کرد: در بحث ویروس کرونا و آنچه که محققان علم ژنتیک عنوان می کنند، این ویروس هوشمند است و خود را با محیط و پادزهرها تطبیق می کند که نشان می دهد ویروس کرونا نتیجه و محصول آزمایشگاه هاست.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن از این ترفند و جنگ بیولوژیکی ضربه به ساختار اقتصادی و اجتماعی کشورهای هدف است، گفت: دشمن امروز می خواهد با استفاده از ویروس کرونا و از سویی دیگر با به راه انداختن جنگ روانی به نوعی کشور را در این برهه حساس به تعطیلی بکشاند، لذا باید مسئولان در این مسأله بسیار هوشیار عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha