پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تاجیکستان از مسلمانان می خواهد به دلیل کرونا در خانه نماز اقامه کنند

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: متأسفانه در این وضعیت برخی از افراد بی تفاوت به سلامت مردم اقدام به احتکار امکانات و نیازهای بهداشتی می کنند که این کار هم از نظر قانونی جرم بسیار بزرگی است و هم گناهی بزرگ و نابخشودنی در محضر خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا فایق رستمی، عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آخرین وضعیت بیماران این استان مطلع شد.

در این دیدار امام جمعه سنندج گفت: متأسفانه کشور ما و دیگر کشورها به نوعی درگیر این بیماری شده اند و اکنون تمام امکانات بهداشتی و درمانی جهان در راستای مقابله با این ویروس جدید بسیج شده است.

ویبا اشاره به تلاش دولت برای تأمین امکانات بهداشتی و درمانی و  مقابله با کرونا، بیان داشت: متأسفانه در این برخی از افراد بی تفاوت به سلامت مردم اقدام به احتکار امکانات و نیازهای پزشکی کشور می کنند که این کار هم از نظر قانونی جرم بسیار بزرگی است و هم گناهی بزرگ و نابخشودنی در محضر خداوند است.

این عالم اهل سنت در ادامه با تقدیر از تلاش های مسئولان بهداشتی و درمانی کردستان در این روزها، بیان کررد: خوشبختانه آمارهای موجود در بحث کرونا در کردستان با وجود مرزی بودن نسبت به دیگر استانهای کشور وضعیت بهتری دارد که این را باید مرهون تلاش پرسنل درمانی و بیمارستانی در این استان دانست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین از تلاش های سپاه بیت المقدس کردستان، بسیج و ارتش که اقدام به ضدعفونی معابر عمومی در سطح استان کرده اند به نمایندگی از مردم استان کردستان تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha