شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدافعان سلامت جلوه ای از ایثار دوران دفاع مقدس

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تلاش مدافعان سلامت جلوه ای از ایثار دوران دفاع مقدس است، در این بین با رعایت بهداشت فردی فرشتگان سلامت را یاری کنیم.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ایام بابرکت ماه رجب، اظهار داشت: عنایت ویژه پروردگار به کشور ما که متعلق به اهل بیت(ع) بوده، این آزمایش و ابتلای ویروس جهانی هم که دامنگیر ایران اسلامی شده، به فضل الهی و همت مردم ریشه کن خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: تیم‌های پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس با مداوای مجروحان در دنیا درخشیدند، امروز هم به دنبال اهداء سلامت مجدد به مبتلایان به «ویروس کرونا» هستند.

وی تصریح کرد: ایثار مدافعان سلامت بار دیگر روحیه جهادی را زنده کرد و بر ماست که رزمندگان محور مقدم این خط مبارزه را با رعایت دستورات بهداشتی که مورد سفارش اسلام و بزرگان دین است، کمک کنیم.

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: در عین حالی که کشور ما در طول ۴۰ سال گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، چه حوادث و تلخی های عمومی و طبیعی را به خود دیده است بحمدلله این پیش آمد را نیز مثل دوران دفاع مقدس با آن شرایط سخت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی گفت: با توجه به سخنان حکیمانه رهبر فرزانه در خصوص وضعیت شیوع کرونا در کشور، آنچه که در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد شد، روحیه جهادی، انقلابی، پای کار بودن ، اتحاد و همبستگی مردم بوده که در واقع احیاء فرهنگ بسیجی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: تلاش مدافعان سلامت جلوه ای از ایثار دوران دفاع مقدس است، در این بین با رعایت بهداشت فردی فرشتگان سلامت را یاری کنیم.

وی شاخصه های روحیه امید و نشاط اسلامی در این روزها را برشمرد و بیان کرد: افراد خیری که این روزها از هزینه شخصی با پخش ماسک مجانی فقط با ذکر یک صلوات و قرار دادن آب و مواد ضد عفونی در درب مغازه خود برای استفاده عابرین و یا پرستار جوانی که مراسم عروسی را به خاطر حضور در محل کار به تعویق انداخت، در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: برخلاف خیرین جبهه سلامت، مشتی انسان نمای خائن با احتکار ماسک و ملزومات بهداشتی، با سوء استفاده از ضعف مدیریت و نظارت در شبکه توزیع، با بوجود آوردن بازار سیاه و سودجویی، به قیمت جان مردم انقلابی در حال پر کردن جیب خود هستند.

وی در ادامه با یادآوری شیطنت دشمنان در سوء استفاده از ترویج «کروناهراسی» در بین مردم در ایام انتخابات، گفت: گرچه تمام دنیا درگیر ویروس بوده ، اما با پخش آمارهای بی پایه و اساس، نشر اکاذیب و کروناهراسی، نوک پیکان خصومت را بر روی ایران نشانه رفته که بهداشت جهانی روند کنترل و مقابله را در ایران قابل قبول می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنی جبهه کفر لحظه ای علیه مکتب انسان ساز اسلام، خصوصا علمای بصیر و انقلابی تمامی ندارد، گفت: این روزها شبکه های معاند با شیطنت، توصیه های دینی و بهداشتی مراجع معظم را تقطیع، تا از آب گل آلود ماهی مقصود خود را صید کنند.

وی در پایان اظهار داشت: موظفیم در کنار رعایت توصیه های بهداشتی در این روزها با عمل به دستورات معنوی از جمله توجه به راز و نیاز و ارتباط با خدا و تقویت روح توکل و توسل اهتمام جدی داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha