شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: پزشکان و پرستاران مانند مدافعان حرم در خط مقدم حفظ سلامت مردم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در برنامه زنده تلویزیونی «تا آسمان» از شبکه قزوین، اظهار کرد: کادر پزشکی و پرستاران در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیمارانی که به این ویروس دچار شده‌اند، مانند مدافعان حرم در خط مقدم قرار دارند و از تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

وی از مردم هم به خاطر همکاری با مسئولان حوزه بهداشت و درمان تشکر کرد و افزود: الحمدلله آرامش نسبی در جامعه برقرار است و به زودی شاهد پایان این ماجرا در کشور خواهیم بود.

امام جمعه قزوین در تشریح تفاوت‌های جامعه ایمانی و غیردینی در مواجهه با بحران پرداخت و خاطرنشان کرد: ایمان سرمایه‌ بی‌نظیر و بی‌بدیل است و قابل قیاس با سرمایه‌های مادی و حتی سرمایه‌های علمی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: ایمان است که زمینه ارتباط با خدا را فراهم می‌آورد و وقتی به خدا باور و ایمان قلبی داشته باشیم، به آرامش می‌رسیم و ترس، نگرانی و استرس از انسان دور می‌شود.

وی با بیان اینکه در متون دینی تأکید شده است انسان با ذکر به آرامش می‌رسد، بیان کرد: زمانی می‌توانیم با ذکر به آرامش برسیم که دارای سرمایه‌ی ایمانی باشیم و باورهای عمیق و ارتباطات ناگسستنی با خدا داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha