سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مبارزه با کرونا

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان گفت: تلاش مدافعان سلامت برای مردم جهاد است و پاداشی بزرگ دارد .

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت بهداشت شخصی و عمومی برای مقابله با انتشار این ویروس در جامعه، بیان داشت: مردم باید مراقب سلامتی خود باشند و به توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از این ویروس توجه ویژه داشته باشند.

 وی با بیان اینکه خدمات حافظان سلامت و کادر بهداشتی درمانی نمونه بارز ایثار و فداکاری است، افزود: حافظان جان و سلامت مردم این روزها سخت در تلاش هستند تا با ارائه خدمات خالصانه خود سلامتی را در جامعه برقرار کنند.

 سرپرست و معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مردم باید برای صیانت از سلامت در جامعه نکات بهداشتی از جمله عدم حضور در اماکن پرجمعیت و بیرون رفتن های غیرضروری از منزل را رعایت کنند و با حافظان سلامت همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای ریشه کنی این ویروس باید همه تلاش کنند و همت جهادی داشته باشند.

 حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی وظیفه و تکلیف است، گفت: باید با همتی والا و رعایت نکات مهم و توصیه های بهداشتی برای ریشه کنی این ویروس گام برداریم.

 وی با اشاره به اینکه مردم برای دنبال کردن اخبار ویروس کرونا باید تنها به خبرها و اطلاعیه های رسانه ملی و سایر خبرگزاری های معتبر استناد کنند، افزود: به هیچ وجه نباید به شایعات بی اساس فضای مجازی توجه کرد و اخبار بدون سند را منتشر و دنبال نمود.

سرپرست و معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه کلاس های درس حوزه علمیه استان لرستان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است، افزود: طلاب درس های خود را به صورت مجازی طی خواهند کرد و در این خصوص برنامه ریزی لازم انجام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدعلی جوان IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام. بازنشسته ارتش هستم و اگه لازم باشه وانت دارم و می توانم بعنوان بسیج سلامت کالاهای مورد نیاز شهرستانهای فارس را از شیراز به سایر شهرهای فارس با وانت و هزینه شخصی ام حمل نمایم و زنده باد وطنم ایران