جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید جلال صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که امروز بخش های درمانی و پزشکی کشور در خط مقدم مقابله با بیماری شایع کرونا قرار دارند، گفت: تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این قشر زحمت کش جامعه با هیچ زبانی قابل بیان نیست.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور بر ضرورت عزم ملی برای مقابله با این ویروس شایع تأکید کرد.

وی با بیان این که عمل به توصیه های پزشکی یکی از مهم ترین راه های قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در کشور است، افزود: به طور حتم با عمل به توصیه های پزشکی و عزم ملی می توانیم این ویروس را شکست دهیم.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که خوشبختانه کشورمان از دانش پزشکی لازم برای مقابله با بیماری های مختلف برخوردار است، خاطرنشان کرد: در سایه انقلاب اسلامی، ایران عزیز به پیشرفت های عظیمی در حوزه پزشکی دست پیدا کرده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که کشورمان از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه پزشکی و درمانی برخوردار است، تصریح کرد: باید با تکیه بر توانمندی بومی و همچنین توجه جدی به توصیه پزشکان و کادر درمانی، کشور را در مسیر آرامش سوق دهیم.

وی با اشاره به این که امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و نشاط است، خاطرنشان کرد: نباید با برخی اظهارنظرهای نسنجیده فضای کشور را ملتهب کرد.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که دشمن همواره در کمین نشسته تا به ملت بزرگ ایران آسیب بزند، تصریح کرد: معاندان و بدخواهان انقلاب اسلامی، حتی در این شرایط سخت نیز با دروغ پراکنی در تلاش هستند اعتماد عمومی را نسبت به نظام خدشه دار کنند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که مسئولان از همان نخستین روز شیوع کرونا با عموم مردم در ارتباط بودند و اطلاع رسانی کردند، گفت: متأسفانه رسانه های معاند در این چند روز همه توان خود را به کار گرفتند تا ضمن ناامید کردن مردم، در کشور التهاب آفرینی کنند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران از این آزمون بزرگ نیز سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد، بیان داشت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدانند که این ملت با بصیرت و هوشیار هیچ توجهی به دروغ پراکنی های آنها نخواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که این روزها دشمنان واقعی ملت ایران با ابزار رسانه ای خود در تلاش هستند فضای کشور را به سمت ناامیدی و تشنج سوق دهند، خاطرنشان کرد: این ملت از این آزمون سخت نیز سربلند بیرون خواهد آمد و رسوایی دیگری برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی به جای خواهد ماند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با بیان این که امروز بخش های درمانی و پزشکی کشور در خط مقدم مقابله با این بیماری شایع حضور دارند، گفت: تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این قشر زحمت کش جامعه با هیچ زبانی قابل بیان نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha