شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که امروز نیازمند وحدت و همدلی بین مردم هستیم، گفت: احتکار و گران‌فروشی تجهیزات پیشگیری و درمانی بیماری کرونا خیانت به ملت و مکتب اسلام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و موج‌سواری رسانه‌های معاند و ضدانقلاب در این زمینه اظهار داشت: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب جو روانی سنگینی را به واسطه‌ای شیوع این بیماری علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند که جای سؤال و البته بررسی دقیق‌تر و اتخاذ تصمیمات فوری دارد.

وی ادامه داد: ملت ایران اسلامی به‌طورجدی باید به درگاه الهی استغاثه کنند و درعین‌حال باید اتحاد ، همدلی و همدردی خودشان را حفظ کرده و از یکدیگر دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی ابراز داشت: کسانی که به هر نحوی در بحران پیش‌آمده کوتاهی و سنگ‌اندازی می‌کنند یا تجهیزات موردنیاز جامعه را احتکار می‌کنند یا اقدام به گران‌فروشی می‌کنند همه این‌ها خیانت به ملت و مکتب اسلام است و نه‌تنها در روز قیامت بلکه در همین دنیا به سزای کارهای کثیف و غیراخلاقی خودشان خواهند رسید.

وی به فراخوان‌های صورت گرفته از سوی مراکز درمانی برای یاری‌رساندن به بیماران و کادر درمانی اشاره کرد و بیان داشت: قطعاً افرادی که تخصص و امکان یاری‌رساندن به بیماران رادارند باید همین امروز اعلام آمادگی کنند و قطعاً ثمرات و نتیجه این احسان و گذشت خودشان را در زندگی خودشان خواهند دید.

عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: به‌هرحال در شرایط فعلی همه باید به خداوند متعال پناه ببریم و درعین‌حال همدلی و همدردی خودمان را حفظ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha