جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه خادمان واقعی مردم را در اوج بحران ها باید شناخت، گفت: از خودگذشتگی مدافعان سلامت در بیمارستان ها برای مقابله با « ویروس کرونا»، یادآور حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان بعثی است.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ریشه کنی «ویروس کرونا» همت جهادی می خواهد، اظهار داشت: ظرف ۴۰ سال گذشته در سایه تبعیت از فرامین راهگشای امامین انقلاب در وقوع بحران ها، خطرات را یکی پس از دیگری با وحدت کلمه و همدلی و هماهنگی، به سلامت پشت سر گذاشتیم.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه اظهار کرد: بروز روحیه ایثار و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت، در جریان پیشگیری از شیوع «ویروس کرونا»، و ایجاد فضای اطمینان بخشی به مردم، ریشه در همراهی پزشکان و پرستاران در مداوای مبارزان دوران انقلاب، دفاع مقدس و حوادث طبیعی دارد.

حجت الاسلام نجادی در ادامه با بیان اینکه به فضل الهی با جامه عمل پوشاندن به شعار «ما می توانیم» بیشتر نیازهای دارویی را در داخل تولید می کنیم، گفت: برای برخی بیماری های خاص نیاز به واردات داروی داریم، لکن آمریکا ما را تحریم کرده و از طرفی عده ای ساده لوح و بی بصیرت، توطئه بدخواهان نظام اسلامی را «توهم» می دانند.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی بعینه مشاهده نمود که خادمان واقعی آنها کسانی هستند که برای اهدای سلامت مجدد به مبتلایان «ویروس کرونا» خواب راحت را از چشمان خود گرفته اند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه خادمان واقعی مردم را در اوج بحران ها بشناسید، ادامه داد: از خودگذشتگی مدافعان سلامت در بیمارستان ها برای مقابله با دفع «ویروس کرونا»، یادآور حضور رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان بعثی است.

حجت الاسلام نجادی تأکید کرد: کسانی که با سوء استفاده از ضعف مدیریت و آشفته بازار شبکه توزیع  ماسک و ملزومات بهداشتی، مردم مسلمان و انقلابی را در تنگنا قرار داده و در انبارها احتکار کردند، در حقیقت خائن به ایران اسلامی بوده و شایسته برخورد دستگاه قضا هستند.

وی، همت گروه های جهادی طلاب در کنار جهادگران سلامت در بیمارستان ها را نشان از همدلی داوطلبانه آنان در خط مقدم مقابله با «ویروس کرونا» در شهر مقدس قم و سایر نقاط کشور دانست.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه خاطرنشان کرد: نخبگان پزشکی و بیولوژیکی با مشاهده نیاز به افزایش چرخه تولید ماسک و ملزومات بهداشتی برای کمک به بیماران، پای کار آمده و بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل جوان معنا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha