پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: باید از  امکانات به‌روز و آنلاین برای تدوام مسائل آموزشی در بین طلاب استفاده کنیم، زیرا در این مدت تعطیلی و نیز تعطیلات نوروزی بی شک فاصله بسیار زیادی بین آموخته‌های طلاب روی می دهد که این مسأله خوبی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جلال حسینی صبح امروز در نشست با اساتید و معاونان حوزه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران، اظهار داشت: در این مدت بیماری کرونا و شیوع آن بسیاری از مراکز علمی و آموزشی را به تعطیلی کشانده است و مدارس علمیه نیز از این امر مستثنی نبوده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: از این رو باید با همفکری و برگزاری جلسات تخصصی اجازه ندهیم که بیشتر از این تعطیلات به مسائل آموزشی مدارس علمیه آسیب وارد کند.

این استاد حوزه ادامه داد: باید از  امکانات به روز و آنلاین برای تدوام مسائل آموزشی در بین طلاب استفاده کنیم، زیرا در این مدت تعطیلی و نیز تعطیلات نوروزی بی شک فاصله بسیار زیادی بین آموخته های طلاب روی می دهد که این اصلا خبر خوبی نمی تواند باشد.

حجت الاسلام حسینی گفت: از اساتید می خواهیم که در این برهه خاص، ارتباط خود با طلاب در مسائل آموزشی را هرگز قطع نکنند و روشی جدید را جایگزین این موضوع کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: بنابراین باید به مانند آموزش و پرورش از امکانات دنیای دیجیتال، فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی برای استمرار آموزش در مدارس علمیه بهره ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha