جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار صمیمی سردار نوعی اقدم با طلاب مدرسه علمیه ولیعصر(عج)تبریز

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: از اساتید درخواست داریم که به هر طریق ممکن اجازه ندهند که وقفه طولانی بین طلاب و دروس آنها ایجاد شود و از طریق اینترنت و فضای مجازی ادامه تدریس دروس حوزوی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جمال حسینی صبح امروز در نشست با معاونان و اساتید مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران که با موضوع مبارزه با بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در ماه اخیر بیماری کرونا و شیوع آن در سطح جهان به ویژِه ایران سبب شده است که بسیاری از مراکز آموزشی و علمی به تعطیلی کشیده شوند که در این میان مدارس علمیه نیز از این امر مستثنی نبوده اند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: لذا در صورت تداوم این تعطیلی ها طلاب در بحث دروس خود بسیار عقب خواهند افتاد و این به یک معضل تحصیلی تبدیل خواهد شد.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه باید راهکارهای جدیدی برای تداوم آموزش ها در مدارس علمیه اندیشه شود، عنوان کرد: بحث بیماری کرونا از یک طرف و نیز جا ماندن طلاب از دروس خود مبحث دیگری است که سبب نگرانی همه ما می شود، از این رو باید بتوانیم راهکاری عملی و حساب شده در این زمینه پیدا کنیم.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین برای حفظ بهداشت و نظافت در این مدت که طلاب در مدرسه علمیه حضور ندارند، اقدام به ضدعفونی و استریل کردن مدرسه خواهیم پرداخت که در این بحث نیازمند حمایت معاونت بهداشت شهرستان هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران ادامه داد: همچنین از اساتید درخواست داریم که به هر طریق ممکن اجازه ندهند که این وقفه طولانی بین طلاب و دروس آنها ایجاد شود و از طریق اینترنت و فضای مجازی ادامه تدریس دروس حوزوی را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha