شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حاجی جعفری

حوزه/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اختصاص بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل جهت بیماران با علائم تنفسی مشکوک به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمد حاجی‌جعفری افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامت مابقی بیماران غیرتنفسی انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه در این بیمارستان ها فقط بیماران با علائم تنفسی مشکوک به کرونا پذیرش می شود، تصریح کرد: بیماران غیرتنفسی به دیگر مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند.

حاجی جعفری با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ملاقات با بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، افزود: آموزش رعایت استانداردهای محافظت فردی به مراجعان و همراهانشان نقش بسیار مؤثری در کاهش شیوع ویروس و حفظ سلامت جامعه خواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه یادآور شد: علاوه بر کمک های خیرین، تهیه چندین دستگاه ونتیلاتور ـ مانیتور و رادیوگرافی پرتابل به منظور تسریع در فرآیند درمان مراجعان از طریق هماهنگی، مکاتبه و پیگیری مستمر با وزارت بهداشت و هیأت امنای ارزی صورت پذیرفته است.

وی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی مقابله با کروناویروس متعدد ویژه پرسنل درمانی، پزشک، پرستار، علوم آزمایشگاهی و خدمات خبر داد.

حاجی جعفری گفت: در راستای عملیاتی شدن دستورالعمل ابلاغی کرونا ویروس علاوه بر قرار دادن دستورالعمل فوق الذکر در پورتال این معاونت جهت مطالعه بازدیدکنندگان به منظور آشنایی با نحوه صحیح  برخورد با مبتلایان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این معاونت، آموزش ارائه صحیح خدمات غذایی به کلیه کارشناسان تغذیه شاغل در بیمارستانها را نیز انجام داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha