جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران گفت: تمامی کلاس های حوزه خواهران تهران به صورت مجازی و از راه دور برگزار می شود.

خانم منصوره ازغندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به مشکلاتی که به واسطه شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه به وجود آمده است، معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران استان تهران برای جبران دروس در روزهای تعطیل دو راهکار و شیوه را برای این امر در نظر گرفته است.

وی افزود: با توجه به امکان تحصیل نیمه حضوری در سطح ٢ و نیز برخی رشته های سطح ٣ برای طلاب غیرحضوری به صورت مجازی با پیگیری های صورت گرفته از طرف مرکز مدیریت این امکان برای طلاب حضوری نیز فراهم شد تا بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند و دروس خود را بگذرانند.

 ازغندی ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است برخی مدارس در دریافت فایل های درسی از سامانه غیرحضوری با مشکلاتی مواجه شوند، و نیز به جهت موجود نبودن فایل تمامی رشته های سطح ۳ و برخی دروس سطح ۲ در این سامانه، به معاونین آموزش مدارس علمیه پیشنهاد داده شد تا صوت هر درس طبق برنامه آموزشی هفتگی توسط اساتید ضبط شده و در گروه های درسی مربوطه که قبلا در یکی از پیام رسان های داخلی ایجاد شده است بارگزاری شود تا بدین وسیله طلاب هر پایه بتوانند نسبت به جبران دروس خود در روزهای تعطیل اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران تصریح کرد: حضور همه طلاب در گروه های آموزشی ایجاد شده توسط معاونین آموزشی مدارس الزامی بوده و هر طلبه مؤظف است حضور خود را در ساعت مشخص هر درس اعلام کند و در این زمینه مدیر و معاونین آموزشی مدارس علمیه نظارت جدی خواهند داشت.

 ازغندی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی مدارس علمیه در شرایط حاضر صرفاً آموزشی بوده و بخش اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران ونیز مدارس علمیه استان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۸ الی ۱۳ دائر خواهد بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    مگرحوزه هاتابع آموزش عالی نیستند، چراباوجودتشدید مبتلایان به کروناوآمارمرگ ومیربالا حوزه امتحان حضوری میگیره؟ سوالیه که دانشگاهیهامیپرسند
  • نفیسه امید IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام علیکم خسته نباشید ببخشید،میخواستم بپرسم چه طوری میشه تو کلاس های شما شرکت کرد.ممنون میشم راهنمایی کنید