جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به تعطیلی کلاس های آموزشی طلاب به دلیل شیروع ویروس کرونا از بهره مندی طلاب خواهر از آموزش های غیر حضوری و مجازی در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین کارگرشورکی با اشاره به انتشار ویروس کرونا در سطح کشور و تعطیلی کلاس های آموزشی طلاب ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس علمیه خواهران استان در این ایام و  به منظور کاهش تبعات تعطیلات بر روند آموزشی، لازم است طلاب محترم دروس را به صورت غیرحضوری بگذرانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد افزود: لازم است مدیران محترم مدارس، فایل دروسی که توسط مرکز آموزش‌ های غیرحضوری حوزه علمیه خواهران در سطوح دو و سه تهیه شده را با صلاحدید مدارس در نوع و کیفیت بارگذاری، از طریق مجازی در اختیار طلاب قرار دهند.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس و طلاب می توانند جهت اطلاع از نحوه دریافت فایل آموزشی دروس مورد نظر، به پایگاه http://vu.whc.ir  در قسمت اطلاعیه ها مراجعه کنند، افزود:  این فایل‌ها در سطح سه، شامل دروس رشته‌های فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآن و تاریخ اسلام و در سطح دو، شامل دروس پایه سوم به بعد ارائه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر با اشاره به اینکه اساتید می توانند با ضبط تدریس خود به صورت روزانه یا هفتگی و بارگذاری در  شبکه‌های اجتماعی داخلی و با اولویت کوثرنت، به آموزش مباحث درسی خود بپردازند، تصریح کرد:  این شیوه، اعم از دروسی است که در مرکز آموزش های غیرحضوری تولید نشده است یا به هر دلیل مدرسه مایل به استفاده از فایل صوتی اساتید خود می باشد.

وی خاطر نشان کرد: لازم است طلاب به میزان جلسات تعطیل شده، فایلهای آموزشی را شنیده تا پس از تثبیت شرایط و شروع جلسات درس، با همکاری اساتید و نظارت دقیق معاون آموزش مدرسه، نسبت به تکمیل جلسات درسی به صورت حضوری اقدام شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار امیدواری کرد: مدیران محترم مدارس علمیه به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در پایان نیمسال و ایام امتحانات، به دلیل تعطیلات پیش آمده، شاهد مشکلاتی در زمینه آموزش طلاب نباشیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha