جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: کلیه دروس طلاب این حوزه علمیه تا عادی شدن شرایط جامعه به دلیل ویروس کرونا، به‌ صورت غیرحضوری ارائه می شود.

فاطمه هدایتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران دارای ۱۷ مدرسه علمیه در سطح ۲ و دو مرکز تخصصی و یک مرکز آموزش عالی حوزوی در مقطع سطح ۳ در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی و فقه و اصول و یک مرکز آموزش عالی تخصصی در سطح ۴ در رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی با حدود ۶ هزار طلبه است.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش رو و شیوع بیماری کرونا، کلیه دروس حوزه علمیه خواهران مازندران به‌ صورت غیرحضوری و با تشکیل کانال و گروه‌های مختلف در پیام‌رسان‌های داخلی برگزار می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: مدارس علمیه خواهران مازندران ضمن تجمیع طلاب در گروه‌های مختلف و ایجاد شرایط لازم جهت پیشبرد اهداف امور آموزشی و فراهم کردن زمینه فعالیت در این خصوص با همکاری اساتید، نسبت به ادامه فرآیند آموزشی و عدم تعطیلی دروس با توجه به شرایط موجود اقدام کردند.

وی اعلام کرد: اساتید با ارسال فایل های صوتی تدریس خود و یا استفاده از ظرفیت دروس غیرحضوری، نسبت به ادامه تدریس و جلوگیری از تعطیلی دروس حوزه تلاش می‌کنند.

هدایتی ادامه داد: جلسات پرسش و پاسخ نیز پس از اجرای فرآیند تدریس در گروه‌ها، در حال انجام است و با ادامه شرایط بیماری و تعطیلی حوزه‌ها، این روش ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بر عملکرد مدارس در ارائه دروس به‌ صورت غیرحضوری و همچنین استفاده طلاب از اساتید سایر مدارس علمیه، یک کانال مجزا برای بارگذاری تمام فایل های صوتی آموزشی به تفکیک دروس توسط هر مدرسه تشکیل و لینک آن در اختیار سایر مدارس علمیه خواهران مازندران قرار گرفته است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha