جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فرآیند آموزش غیرحضوری طلاب سطح ۲ حضوری از امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز فرآیند آموزش غیرحضوری طلاب سطح ۲ حضوری از امروز خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به ضرورت استمرار فعالیت‌های آموزشی و پیشرفت دروس طبق تقویم آموزشی، دروس طلاب حضوری سطح ۲ تا پایان اسفندماه به شرح ذیل به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود:

فایل‌های صوتی بیشتر دروس در سامانه محتوا موجود است و باقی دروس به مرور توسط اساتید، ضبط و در سامانه بارگذاری خواهد شد و  دسترسی به فایل‌های دروس به دو صورت مراجعه به سامانه محتوا به نشانی http://mohtava.jz.ac.ir/ و  خرید CD آموزشی از فروشگاه الکترونیک به نشانی  https://eshop.jz.ac.ir/index.php امکان‌پذیر است.

طلاب باید دروس را طبق محدوده تعیین شده تا پایان اسفند ماه به اتمام برسانند و  ادامه تدریس بعد از تعطیلات نوروز بر اساس محدوده اعلام شده اجرا خواهد شد. لذا طلاب به اتمام محدوده مشخص شده اهتمام ورزند.

فایل‌های صوتی صرفا جهت استفاده‌ شخصی طلاب می‌باشد و انتشار یا در اختیار دیگران قرار دادن آن مجاز نمی‌باشد و علاوه بر این کد کاربری و رمز عبور به سامانه محتوا همان کد و رمز عبور سامانه دانش پژوهان است و  طلاب گرامی می‌توانند برای رفع ابهامات و مشکلات با مدرسه خود تماس حاصل فرمایند.

 با توجه به ظرفیت محدود بخش مجازی، مهمان شدن به آن بخش امکان پذیر نیست و  طلابی که امکان تحصیل به شیوه غیر حضوری فوق را ندارند، لازم است نسبت به ثبت درخواست مرخصی برای ترم جاری اقدام کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهلا اسلامی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    چجوری باید غیرحضوری ثبت نام کنم با مدرک دیپلم؟