یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاونت آموزش حوزه

حوزه/ معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه با سایتی خبری و کاربردی جدیدترین اطلاعات مورد نظر اساتید و طلاب حوزه ها و مدارس علمیه را در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» پورتال اطلاع رسانی معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه با نشانی اینترنتی www.amoozesh.ismc.ir  در بخش های متنوع و کاربردی اطلاعات ارزشمندی را در دسترس کاربران خود قرار می دهد.

« سامانه نجاح»، « ثبت نام ها»، « اعلام نتایج پذیرش حوزه ها»، «ثبت نام مسابقات و المپیادهای علمی»، «بنر رویدادها و اطلاعیه ها»، « مهمترین اخبار»، « بانک سوالات»، « فایل های صوتی دروس حوزوی»، « پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور اساتید»، « امور آموزش و مدارس»، « مدارک تحصیلی »، « دفتر امور اساتید»، « سنجش و پذیرش»، « قرآن و عترت » عمده ترین بخش های پورتال اطلاع رسانی معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه هستند که با طراحی جدید از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

ساختار و خدمات ارائه شده در این سایت  

« دفتر معاونت »، « برنامه ریزی و نظارت »، « دفتر برنامه ریزی و ارزیابی آموزشی»، « دفتر امور آموزش و مدارس»، « مدیریت مدارک تحصیلی»، « دفتر امور اساتید»، « مدیریت سنجش و پذیرش»، « مدیریت دفتر امور مدیریتی استان ها»، « مدیریت امور واحدهای تخصصی » و « دفتر امور قرآن و عترت » اصلی ترین بخش های پورتال معاونت آموزش را به خود اختصاص داده اند.

کاربران می توانند با مراجعه به بخش « ثبت نام ها » علاوه بر آگاهی از آخرین نتایج آزمون های حوزه های علمیه در مسابقات و المپیادهای ذکر شده در این بخش ثبت نام کنند همانطور که در حال حاضر برای هفتمین دوره مسابقات تفسیر و حدیث از علاقه مندان ثبت نام بعمل می آید.

« بانک سوالات معاونت آموزش » یکی دیگر از بخش های پر مخاطب پورتال می باشد، بطوریکه کاربران با مراجعه به این بخش می توانند از « بانک سوالات مدارس»، « بانک سوالات آزمون پذیرش »، « بانک سوالات آموزش غیرحضوری» و « بانک سوالات مسابقات علمی و المپیادها » بهره مند شوند.

اساتید حوزه های علمیه نیز می توانند با مراجعه به « پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور اساتید » با آخرین مطالب پیرامون " جدب و بکارگیری"، " برنامه ریزی و دانش افزایی" و " ارزیابی " دسترسی داشته باشند.

« فایل صوتی دروس حوزوی » یکی دیگر از جذاب ترین بخش های این پورتال می باشد بطوریکه کاربران با مراجعه به این بخش از  فایل های صوتی دروس پایه های « هفتم »، « هشتم »، « نهم » و « دهم » استفاده کنند.

این گزارش در بخش دیگری از مطالب خود اقدام به معرفی « دفتر برنامه ریزی و ارزیابی آموزشی » از بخش های مهم و پر تردد اساتیدو طلاب حوزه های علمیه می کند، چرا که در این بخش مجموعه هایی از جمله ؛ " برنامه ریزی و ارزیابی آموزشی "، " همکاری های آموزشی " و " برنماه ریزی و ارزیابی متون " مطالب ارزشمندی را در اختیار کاربران می گذارد.

« دفتر امور آموزشی و مدارس » از دیگر بخش های پورتال معاونت آموزش می باشد که دارای مجموعه هایی همچون؛ " اداره اسناد و خدمات آموزشی" که خود شامل ( " ارزیابی تحصیلی "، " انتقالات "، " تحصیل همزمان "، " رشد تحصیلی " و " صدورگواهی")، " مسابقات علمی "، " ارزیابی و امتحانات"، " آموزش های مجازی و غیر حضوری" می باشد.

از دیگر بخش های پورتال معاونت آموزش حوزه های علمیه بخش « مدیریت مدارک تحصیلی» است که خود دارای مجموعه هایی از جمله ؛ " اداره امور پایان نامه ها "، " مدارک عملی "، " گروه های تخصصی" می باشد.

« مدیریت سنجش و پذیرش » بخش دیگری از این سامانه است که کاربران با مراجعه به این بخش می توانند از مطالب خواندنی در دو زمینه " نظارت و ارزیابی " و " سنجش و پذیرش" مطلع گردند.

" تاسیس و توسعه "، " امور مدیریت ها و شوراهای حوزه های علمیه استانی " و " تحصیل منابع " از مجموعه های بخش « مدیریت دفتر امور مدیریتی استان ها » می باشند.

از دیگر بخش های مهم و پر مخاطب پورتال اطلاع رسانی معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه می توان به بخش « مدیریت امور واحدهای تخصصی » حوزه های علمیه اشاره کرد، بطوریکه در این  بخش " اخبار و اطلاعیه ها"، " برنامه ریزی"، " نظارت و ارزشیابی "و " هماهنگی واحدهای تخصصی " در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

علاقه مندان می توانند به منظور استفاده از آخرین اخبار و اطلاعیه های معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

www.amoozesh.ismc.ir

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha