پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)آمل

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل گفت: طلاب در شرایط کنونی همواره در صف مقدم مبارزه با کرونا، آماده خدمت‌رسانی به مردم در سطوح مختلف جامعه هستند.

خانم مهربان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، در خصوص نقش طلاب در شرایط حساس در جامعه، بیان کرد: حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان کانون تربیت نیروی ارزشی و انقلابی نقش مهمی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش تربیتی بانوان طلبه این است که طلاب علوم دینی در کنار تحصیل، با تهذیب نفس و با فهم سیاسی در همه صحنه‌هایی که انقلاب نیاز دارد، حضور داشته و با گفتار و عمل، وظایف خود را انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل با اشاره به شرایط کنونی جامعه و گسترش ویروس کرونا در کشور و تبلیغات سوء دشمنان در این زمینه، اعلام کرد: طلاب نباید حتی برای یک‌لحظه، حضور در میدان‌های گوناگون را فراموش کنند، بلکه همواره در صفوف مقدم حاضر بوده و آماده خدمت‌رسانی به مردم را در سطوح مختلف جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: حضور بابصیرت و به‌ موقع بانوان طلبه، سبب از بین بردن بسیاری از فتنه‌ها و نقشه‌های دشمن می‌شود، از این رو حوزه‌های علمیه باید با عزمی راسخ در این شرایط حساس در کنار مردم هستند تا این بحران نیز پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha