پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 888880
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
image-20200229143208-4.png

حوزه/ اکنون جمهوری اسلامی ایران در مقابل یک جنگ گسترده سیاسی امینتی و بیولوژیکی قرار گرفته، بطوری که امپراطوری رسانه ای دشمن با تمام توان و هر چه تحریف و دروغ است،به میدان آمده است ...

 خبرگزاری حوزه، /چرا مکانهای مذهبی اولین جا بودند؟ چرا نماز جماعت تعطیل نمی شود؟؛ چرا علمای قم چنین گفتند  و چراهای دیگر و...

این رسانه ها می گویند( ادامه فعالیت مذهبی چه تأثیری بر انتشار ویروس در قم داشته است؟ ملاحظات سیاسی و مذهبی مقابله با این بیماری را پیچیده تر کرده است).

باید بگوییم این ها سوالات مردم نیست، بلکه خط خبری شبکه های ماهواره ای است که یک هفته است می خواهند به مخاطبان القاء کنند «با اسم رمز کرونا».

این رسانه های لندنی و امریکایی می گویند (مخالفت متولیان مذهبی از جمله حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در این شهر با بستن اماکن متبرکه این فرصت را به کرونا داد تا خودش را به سطح وسیعی تری از مردم این شهر برساند).

در آخرین تکاپوی هراس افکنی شبکه های آن طرف آبی، با بهانه ویروس کرونا این قسمت نوبت به اعتقادات دینی مردم و ترسیم چهره خرافی و بدور از عقلانیت از این اعتقادات رسیده است.

این رسانه ها می گویند( ویروس هیچ تقدسی برای مسجد، کلیسا و... قائل نشده است.

در قم بعضی مذهبی ها این گونه برخورد می کنند که آستان مقدس (ع) طوری ساخته شده که ضد کرونا است).

در یک هجمه هماهنگ رسانه های مستقر در امریکا و انگلیس، مراجع و علما دین، مورد هجمه مستقیم رسانه ها قرار گرفتند.

اینها می گویند( ملاحظات سیاسی و مذهبی،مانع از اجرای کامل روش های است که کشورهای دیگر برای مبارزه با ویروس بکار گرفتند.

از سوی دیگر می گویند فشار حوزه علمیه است که در طول این 40 سال بر تکنوکراسی حکومت ایران حاکم بوده است.

مشکل دیگر دولت به غیر از کم اعتمادی افکار عمومی و کمبود تجهیزات و امکانات، برخی تشکیلات مذهبی ایران هستند).

این رسانه ها که حقوق خود را مستقیم از وزارت خزانه داری آمریکا می گیرند، در راستای همین هدف سخنان تحریف شده حضرت آیت الله مکارم شیرازی را پخش می کنند.

این رسانه های لندنی و سعودی می گویند( توصیه مکارم شیرازی برای خواندن زیارت عاشورا و حدیث کساء برای مبارزه با ویروس کرونا).

اما این در حالی است که تیغ سانسور این شبکه سخنان قبل این مرجع تقلید را بریده است« ایشان گفتند از نظر ظاهر باید مسائل بهداشتی را جدی گرفت و در معاشرت ها  و در مراکز عمومی و حضور در مراکز عمومی برای این کار صحیح نیست».

این مسئله و حرکت شبکه های بیگانه نشان می دهد که تحریف سخنان مراجع و علما به یک اپیدمی در رسانه های امریکا و انگلیس وسعودی برای مخالفت و مقابله با اعتقادات دینی مردم تبدیل شده است.

می گویند( مخالفت چهره های مذهبی با بستن امکان زیارتی و مذهبی در قم).

اما انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی به صورت نامناسب با لیسیدن ضریح و مزجع معصومین(ع) بهترین بهانه را به رسانه داد تا به بهترین شکل دین و احکام شرعی را در مقابل حوزه سلامت و مسائل بهداشتی قرار دهند.

این رسانه ها با نشان دادن و انتشار فردی در فضای مجازی که مشغول لیسیدن ضریح معصوم(ع) می گویند( این عده از مذهبیون هستند که زیر بار تعطیلی اماکن مذهبی نمی روند).

http://eitaa.com/joinchat/4081713168C69b4a44e3c

طرح لیسیدن حرم اهل بیت (ع) پروژه ۴۰ سال قبل موساد

چهل سال قبل، با طراحی موساد و تلاش ساواک به منظور بدبین کردن مردم نسیت به مقدسات ددینی، پروژه‌ای با اعتبار ۲۰ میلیون تومان و بواسطه روحانیون وابسته به سرویس امنیتی رژیم پهلوی کلید خورد؛ چیزی شبیه به پروژه لیسیدن ضریح حرم اهل بیت (ع) در روزهای اخیر توسط شیعه انگلیسی...

اعترافات عضو برجسته ساواک در دادگاه انقلاب را ببینید.

https://eitaa.com/ResistanceApproach

در حالی که مشخص شده که این افراد که مشغول لیسیدن ضریح امام معصوم(ع) هستند و فیلم آنها در فضای مجازی منتشر شده، خود آموزش دیده شیعه انگلیسی هستند و شبکه های مستقر در لندن پیشتر از این افراد حمایت کردند.

به نظر می رسد توپخانه جنگ رسانه ای علیه ایران این بار به نام کرونا، باورهای دینی، مراجع، علما، قم وحوزه علمیه را هدف و نشانه گرفته است.

این رسانهای معاند لندنی، امریکایی و سعودی این گونه به مردم القاء می کنند که باورهای دینی مردم می تواند مانع از مبارزه با ویروس کرونا شود.

اکنون جمهوری اسلامی ایران در مقابل یک جنگ گسترده سیاسی امینتی و بیولژیکی قرار گرفته، بطوری که امپراطوری رسانه ای دشمن با تمام توان و هر چه تحریف و دروغ است،به میدان آمده است.

البته ملت ایران 40 سال است که جنگ نابرابرهای متعددی را دیده ولی در هر دوره ای پیروز مندانه و آبدیده از این جنگ نابرابر از صحنه خارج شده است.

قربان اسلامی نژاد

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha