جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جعفرنژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: دشمن به دنبال شکست در تمامی فتنه ها، ویروس کرونا را به عنوان یک سلاح بیولوژیک در ادامه فشار حداکثری علیه ایران، در دستور کار دارد.

حجت الاسلام علی جعفرنژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: این روزها اخبار تمام رسانه های جهان به بحث بیماری ویروسی کرونا اختصاص یافته است، در این بین نگاه ما نگاهی تیزبینانه باشد و بدانیم که در پس این بیماری، توطئه های بسیاری علیه ایران اسلامی و دیگر کشورهای مخالف با قدرت های جهانی نهفته است.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان اظهار کرد: دشمن نشان داده و ثابت نموده است که همیشه در حال جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این برهه به دنبال فشار حداکثری جهت گرفتن نتیجه است.

حجت الاسلام جعفرنژاد بیان کرد: دشمنان از هر فرصتی به عنوان یک غنیمت برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند و در این روزهای پایانی سال چه چیزی بهتر از بهانه کرونا می تواند برای دشمن باشد.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان ادامه داد: دشمن به دنبال شکست در تمامی فتنه ها از ویروس کرونا به عنوان یک سلاح بیولوژیک در ادامه فشار حداکثری علیه ایران، چند اقدام را در دستور کار دارد.

وی راهبردهای دشمنان در این مسأله را برشمرد و بیان کرد: سیاه نمایی بی سابقه از خطرات کرونا برای محاصره ایران، هدف قرار دادن طلاب جامعه المصطفی و علی الخصوص ادعای واهی وجود ۷۰۰ طلبه چینی در قم و انتقاد از عدم لغو پروازها به چین توسط دولت و...، از جمله برنامه های دشمن برای استفاده از فرصت به دست آمده برای ضربه زدن به ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

مسئول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه بیت ‌المقدس کردستان گفت: خوشبختانه برای مقابله با ویروس کرونا هم توان پیشگیری و هم درمان در طب اسلامی ـ ایرانی وجود دارد.

حجت الاسلام جعفرنژاد در پایان سخنان خود عنوان کرد: همانگونه که جوانان ایران با دستان خالی هشت سال در مقابل دنیای استکبار ایستادند و پیروز شدند، شک نکنیم که نخبگان ایران اسلامی به زودی واکسن این بیماری که بخش اعظمی از دنیا را در سیطره خود قرار داده است، خواهند ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • NL ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    3 0
    شاید واقعا این حرف درستی باشه، ولی ما خودمون با ادامه پروازهای رفت و برگشت به چین به دشمن کمک کردیم