جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: دشمن با استفاده از بیماری کرونا و ایجاد فضای استرس و روانی در جامعه به دنبال به تعطیلی کشاندن کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بیجار، اظهار داشت: متأسفانه بیماری کرونا و شیوع آن برای همه جامعه به نوعی مشکل ایجاد کرده است، از این رو باید همه در راستای رفع این مهم بسیج و یک دل شویم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: از سوی دیگر بسیار از شواهد نشان می دهد که این ویروس و عملکرد آن به نوعی دست ساز بشر در آزمایشگاه‌هاست که این باور امری دور از انتظار نیست.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه ساخت سلاح بیولوژیک همیشه آرزوی مستکبران و دشمنان بوده است، تأکید کرد: در عصر کنونی بهترین سلاح برای طرفین نبرد، ساخت سلاح های بیولوژیکی است که می تواند بسیار مهلک‌تر از هزاران بمب اتمی باشد و تأثیرات روحی و روانی آن نیز چندین برابر است.

حجت الاسلام معصوم خانی با اشاره به اینکه باید امروز کشور در مقابل این بیماری بسترهای لازم را برای کنترل آن در نظر بگیرد، عنوان کرد: خود مردم و عملکرد آنها بخشی از پروسه مبارزه با این بیماری ویروسی است، ولی باید اذعان کرد که برخی از افراد جامعه این امر را مهم تلقی نمی کنند که این خود یک خطر بالقوه است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: بنابراین لازم است که جامعه هماهنگ با دستورات مسئولان درمانی و پزشکی کشور حرکت کنند و از سوی دیگر درگیر اخبار حاشیه ای فضای مجازی نشوند.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که مسأله کرونا به یک سلاح روانی برای دشمن تبدیل شود، عنوان کرد: در این میان دشمن با استفاده از بیماری کرونا و ایجاد فضای استرس و روانی در جامعه به دنبال به تعطیلی کشاندن کشور است و از این رو باید نسبت به هجمه روانی این مسأله که از سوی دشمنان مطرح و منتشر می شود، جامعه را بیدار کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha