جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز یک وحدت و همبستگی خوبی در سطح کشور برای برون رفت از شرایط فعلی وجود دارد، گفت: به طور حتم با تکیه بر توان و دانش علمی کشور و همچنین عزم ملی می توانیم شرایط را به سمت ثبات و آرامش هدایت کنیم.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با تجلیل از خدمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه کادر پزشکی و درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، گفت: این مجاهدت های شبانه روزی را نمی توان با هیچ قلم و زبانی توصیف کرد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون دو بار طی روزهای اخیر از تلاش های مجموعه کادر درمانی و پزشکی کشور تجلیل کردند، افزود: این امر نشان دهنده ارزش و اهمیت خدماتی است که این قشر زحمتکش جامعه به مردم ما ارائه می دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کادر درمانی کشور شبانه روزی می کوشند تا سلامت مردم ما حفظ شود، تصریح کرد: این تلاش های شبانه روزی به طور حتم هم نزد ملت ایران و هم خداوند متعال از پاداش ارزشمندی برخوردار است.

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که امروز یک وحدت و همبستگی خوبی در سطح کشور برای برون رفت از شرایط فعلی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم با تکیه بر توان و دانش علمی کشور و همچنین عزم ملی می توانیم شرایط را به سمت ثبات و آرامش هدایت کنیم.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر همواره از مشکلات بسیاری با پیروزی و سربلندی عبور کردند، بیان داشت: به طور حتم این ملت بزرگ و همیشه در صحنه این بار نیز با ایستادگی و مقاومت، از این امتحان بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که صحنه های این روزهای کشور یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: همه بخش های کشور اعم از دولت و ملت برای شکست ویروس کرونا به صحنه آمده اند و این بسیار ارزشمند است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که در این شرایط با دروغ پراکنی و بزرگ نمایی به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده هستند، گفت: بدخواهان ملت ایران امروز از یک ویروس و بیماری علیه ملت ایران سوء استفاده می کنند و به دنبال ایجاد فضای بدبینی میان مردم و مسئولان هستند.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه به شایعات و اخبار دروغ رسانه های غربی توجه نخواهند کرد، بیان داشت: این ملت بدون توجه به این گونه شایعات با قدرت در برابر شرایط به وجود آمده ایستاده اند و به طور حتم با سربلندی از این شرایط بیرون خواهند آمد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز مردم فهیم کشورمان نیازمند نشاط و امید به آینده است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه کسانی که خود را دوست ملت ایران معرفی می کنند حتی از کمک های دارویی و انسان دوستانه به این ملت دریغ کرده اند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با پشتوانه عظیم علمی که دارند کرونا را شکست خواهند داد، بیان داشت: این شرایط به وجود آمده یک فرصت خوبی برای تقویت وحدت و همبستگی ملی برای مقابله با شرایط سخت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha