جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان گفت: ماه رجب، ماهی سرشار از خیر و برکت است، در این ماه ارزشمند باید تلاش کنیم با انجام اعمال شایسته و کسب فیوضات معنوی بیشتر در راستای خشنودی خدای متعال گام برداریم.

حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: یکی از کارهای مهم در ماه رجب که پاداش بسیاری دارد و موجب خشنودی خداوند تبارک و تعالی می شود گره گشایی از کار دوستان و محبان ائمه معصومین(ع) است.

وی افزود: خواسته های برادران دینی از ما، نعمتی الهی است و از آنجا که هر نعمت شایسته شکرگزاری است، شکر این نعمت را باید با رفع مشکل آنان به جا آوریم.  

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان اظهار کرد: همان طور که قدم برداشتن در مسیر زیارت ائمه معصومین(ع) اجر و پاداش دارد، کسی هم که در راه رفع مشکل برادر دینی خود قدم بر می دارد در ازای هر قدم برای او اجر و پاداش نوشته می شود.

وی ادامه داد: عبادت در ماه رجب تنها به نماز خواندن، قرائت قرآن و خواندن زیارتنامه و روزه گرفتن خلاصه نمی شود، بلکه در این ماه باید اهتمام ویژه ای به رفع مشکلات هم‌وطنان، به ویژه در این شرایط که بیماری کرونا در کشور حال شیوع است، داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha