جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده‌ ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شرایط سخت کنونی نیز می‌گذرد، گفت: باید اطلاع‌رسانی، حمایت و رعایت توصیه‌های پزشکی از سوی مردم و کمک به بیماران از سوی کادر درمانی به صورت مداوم و مستمر ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، امروز در دیدار مدیران و معاونان کمیته امداد استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: در این شرایط همزمان باید آرامش و امنیت روانی مردم را حفظ کرد.

وی با بیان اینکه‌ ایران توانسته شرایطی ایجاد کند که دومین کشور از نظر بهبودیافتگان کرونا در جهان باشد و موفق به ساخت کیت تشخیص این بیماری نیز بشود، افزود: اگر عدالت حاکم نشود، نظام هستی برهم می‌ریزد چون بسیاری از مشکلات در نبود عدالت ایجاد می‌شود، البته معنای عدالت هر چیزی در جای خود و به اندازه خود قرار داشتن است و به معنای به تساوی بودن نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: در نبود عدالت می‌بینیم که با وجود اینکه شرایط اقتصادی آمریکا بهبود یافته، اما شرایط مردم آن تغییری نکرده است و درآمدها به یک درصد جمعیت این کشور رسیده چون نظام آن بر اساس سرمایه‌داری پایه گذاری شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل نبود عدالت شاهد وجود ۴۰ میلیون کارتن‌ خواب در کشور آمریکا هستیم و فقر بخش زیادی از مردم را نمی‌توان در این کشور انکار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با بیان اینکه کمیته امداد امام راحل واسطه خیری است که کمک های مردم را به نیازمندان می‌رساند، یادآور شد: اگر هر کسی تنها به نزدیکان خود توجه و کمک کند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha