جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک رسانی جوانان مسلمان   به خانواده های آسیب دیده از طوفان نشویل

حوزه/ سازمان جوانان مسلمان مورفریزبورو در ایالت تنسی با همکاری یک رستوران دار مسلمان به تهیه صدها وعده غذا برای خانواده های آسیب دیده از طوفان نشویل اقدام کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dnj، جوانان مسلمان مورفریزبورو، در ایالت تنسی آمریکا با همکاری یک رستوران دار حلال اقدام به تهیه ۴۰۰ وعده غذایی برای خانواده های آسیب دیده از طوفان مرگبار سه شنبه در نشویل کردند.

 یاسین ترو صاحب رستوران های فلافل فروشی معروف در ناکسویل می گوید که با جوانان مسلمان همراه شده تا غذای خوب و تازه برای افراد نیازمند آماده سازند.

 ترو گفت: پس از شنیدن اخباردر مورد طوفان در نشویل و اتفاقاتی که افتاد ، ما در اینجا هستیم تا به جامعه کمک کنیم و به آنها نشان دهیم که ما جزئی از این جامعه هستیم و افتخار می کنیم که در کنار آنها هستیم.

 او که یک تبعه سوری تبار می باشد در سال ۲۰۱۱ به عنوان پناهنده به آمریکا آمده و اکنون صاحب رستوران های فلافل یاسین است می گوید: من درک می کنم چقدر سخت است که مجبور به ترک خانه تان باشید و همه چیز را بدون اطلاع قبلی پشت سر بگذارید.

او به خاطر سخاوتمندی های متعدد از جمله کمک رسانی به قربانیان آتش سوزی گاتلینبرگ در سال۲۰۱۶ و کمک به خیریه های محلی معروف شده است.

عبدو کتیه که از به نمایندگی از جوانان مسلمان مورفریزبورو با این رستوران دار برای آماده سازی غذاها همکاری می کند می گوید: سرآشپز و تیمی از داوطلبان روز سه شنبه برای شروع پخت و پز به نشویل سفر کردند. این پروژه را «ما با نشویل ایستاده‌ایم» نامگذاری کرده ایم.

 وعده های غذایی شامل مرغ و ترشی است که با یک سالاد تازه خرد شده سرو می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha