جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید ابراهیم الجابری مدیر دفتر شهید صدر

حوزه/ مسئول دفتر شهید سید صدر نسبت به گروه محدودی که به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد درگیری میان معترضان بعد از استقرار میدان های تظاهرات هستند، هشدار داد و گفت: در میدان التحریر جلسه طولانی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مسئول دفتر شهید سید صدر نسبت به گروه محدودی که به دنبال فتنه انگیزی و ایجاد درگیری میان معترضان بعد از استقرار میدان های تظاهرات هستند، هشدار داد.

سید ابراهیم الجابری مدیر دفتر شهید صدر گفت: افرادی که جریان صدر را به تعرض در میدان تظاهرات متهم می کنند، گروه محدود و منحرفی هستند که بعد از مشاهده استقرار میدان های تظاهرات، به دنبال ایجاد فتنه و درگیری میان معترضان می باشند.

وی افزود: فرزندان جریان صدر، فرزندان همین وطن هستند و هیچ مشکلی با برادران خود در جریان های مدنی ندارند و با هرگونه تعرض به این جریان ها کاملاً مخالف هستند.

سید الجابری اشاره کرد: همگی می دانند که غیر نظامیان از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون در تمامی تظاهرات و تجمعات همراه ما بودند و همچنان شریک ما هستند و ما قبل از جریان خود، از آنان دفاع می کنیم.

مدیر دفتر شهید صدر با بیان اینکه دیروز جلسه طولانی با تمامی جنبش ها در میدان التحریر برگزار شد، افزود: ما با هرگونه تعرض به غیر نظامی ها برای کشاندن جنبش اعتراض آمیز به فتنه گری مخالفیم و ما از هر طبقه سیاسی به جریان های مدنی نزدیکتر هستیم و به این تقارب ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha