پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید حسن رضوی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان گفت: به جهت حفظ سلامت مردم و بنا برمصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در استان، در زمینه عدم انجام تجمعات؛ به این ترتیب اجرای برنامه پنجشنبه و جمعه آخرسال در آرامستان موقوفه باغ بهشت برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن رضوی رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به اقدامات این اداره در مقابله و  کنترل شیوع ویروس کرونا، در اماکن و بقاع متبرکه، اظهار کرد: از اوایل شیوع این ویروس در کشور، علاوه بر جلسات متعدد با هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه درها، دستگیره‌ها، سطوح و ضریح‌های متبرکه در سراسر استان به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند.

وی با تاکید بر رعایت ویژه مسائل بهداشتی در سطح بقاع متبرکه، گفت: اداره اوقاف تابع دستورات و مصوبات ستاد پیشگیری از انتشار ویروس در سطح استان می باشد و به طور دقیق این مصوبات را اجرا خواهد کرد.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به برنامه پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در باغ بهشت همدان، یادآور شد: در راستای حفظ سلامت مردم و بنا برمصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، اجرای برنامه پنجشنبه و جمعه آخرسال در آرامستان موقوفه باغ بهشت برگزار نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha