چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: متاسفانه کتاب های آموزش مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان بسیار کم است و این موضوع حاکی از آن است که کارهای زیادی بر روی زمین مانده است و باید آن ها را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به پیگیری امور مرکز تربیت کودک و نوجوان، گفت: موضوع مهمی که در این رابطه باید بر روی آن بحث شود این است که ماهیت این مرکز باید یک سمن باشد و یا یک مجموعه مستقل و زیر نظر شورا؟

وی افزود: خیلی از مراکز ارائه دهنده خدمات در زمینه کودک و نوجوان نیازمند نظارت جدی هستند، اما اگر این مرکز، به یک سمن تبدیل شود، بنا بر قوانین سمن ها، اجازه نظارت وجود نخواهد داشت، اما می توان با مطرح کردن این مرکز به عنوان یک مرکز مستقل و ارائه محتواها، زیر نظر شورای فرهنگ عمومی با آن همکاری داشته باشیم.

امام جمعه همدان کار در حوزه کودک و نوجوان را بسیار ضروری و با اهمیت خواند و گفت: متأسفانه کتاب های آموزش مفاهیم دینی به کودکان و نوجوان بسیار کم است و این موضوع حاکی از آن است که کارهایی زیادی بر روی زمین مانده است و باید آن ها را انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت های تخصصی یک مجموعه فرهنگی در شهر مشهد بر روی موضوع کودک و نوجوان، اظهار داشت: در شرایط اجتماعی امروز، نیاز به تولید فکر از موضوعات بسیار مهم است، چرا که قطعا نمی توان از آموزش و پوروش و یا کانون فرهنگی انتظار داشته باشیم که به تنهایی بتواند کارها را پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به گسترش ویروس کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: در این جلسه باید از تمام زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمان و پزشکی، ستاد پیشگیری و همه افرادی که برای سلامت مردم زحمت می کشند، تشکر کنیم و دعا کنیم که هرچه زودتر این مشکلات به وجود آمده بر طرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha