جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه استان همدان

حوزه/ هدایت هزینه مسافرت‌های لغوشده به سمت محرومان جامعه، کاری است که امروز باید انجام دهیم، کاری که در آن رضایت خداوند قرار دارد و می‌تواند در دفع این بلایا مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان، با اشاره به سوره هل اتی، گفت: اصلی ترین پیام این سوره در شرایط فعلی که با ویروس و بیماری کرونا در حال مبارزه هستیم، دادن نذر و صدقه است.

وی تصریح کرد: هدایت هزینه مسافرت‌های لغوشده به سمت محرومان جامعه، کاری است که امروز باید انجام دهیم، کاری که در آن رضایت خداوند قرار دارد و می‌تواند در دفع این بلایا مؤثر باشد.

در ادامه حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر نیز در جمع ائمه جمعه استان همدان، گفت: رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی نامیدند و فرمانده آن را نیز برعهده امام جمعه عنوان کردند.

امام جمعه ملایر خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه را در شروع جلسات، اقدامی خوب خواند و ابراز داشت: ملت ایران کرونا را شکست خواهند داد، اما باید این نوع مبارزه را به ویروس‌های دیگر که از طرف دشمن آمده است، هم سرایت دهیم و ویروس‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به شرط رعایت دو نکته می‌توان شکست داد و آن دو نکته نیز عبارتند از، بدانیم که آن ویروس دشمن ما است و اینکه مراقب آن باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha