دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 889737
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
احتکار

حوزه/ فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز از شناسایی و کشف دو انبار نگهداری اقلام پزشکی و بهداشتی در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه بقیه الله (عج) شیراز، مجید علی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش های سربازان گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در ناحیه حضرت بقیه الله (عج) شیراز ۲ انبار احتکار اقلام دارویی، پزشکی و غذایی در شیراز زیر ذره‌بین اطلاعاتی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از دریافت گزارشات مردمی و هماهنگی مقام قضایی طی دو عملیات انبارهای احتکار اقلام بهداشتی و غذایی و دارویی شناسایی و کشف کردند، اضافه کرد: این ششمین اقدام مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه بقیه الله در چند روز اخیر می باشد.

فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز ابراز داشت: در بازرسی ها بیش از ۲۸۰ هزار اقلام پزشکی غیرمجاز از انواع دستکش، پد الکلی، سرنگ، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک بهداشتی و همچنین بیش از ۳۰ هزار از انواع قرص های متادون، ترامادون و قرص های ممنوعه کشف و به دستور مقام قضایی تحویل دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد.

وی در پایان تصریح کرد: از مردم عزیز و همیشه در صحنه درخواست می کنیم با توجه به وضعیت کنونی کمبود اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده، موارد مشکوک به احتکار را سریعاً به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha