جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 889784
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام مدارس علمیه خوزستان، گفت: از امروز ۱۹ اسفندماه، ثبت‌نام داوطلبین پذیرش در مدارس علمیه خوزستان آغاز و تا ۲۰ خردادماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به شروع ثبت‌نام داوطلبین ورود به مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: به اطلاع می‌رسانیم که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، از امروز ۱۹ اسفندماه، ثبت‌نام داوطلبین پذیرش در مدارس علمیه خوزستان آغاز و تا ۲۰ خردادماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، گفت: داوطلبین می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور و ورود به پنل ثبت‌نام، در آزمون سراسری نام‌نویسی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: زمان برگزاری آزمون ورودی ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ خواهد بود و این تغییر به دلیل شرایط پیش آمده در کشور اعمال شده و تاریخ‌هایی که قبلاً اطلاع‌رسانی شده بود، لغو شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان اظهارداشت: کلیه مدارس علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید پذیرش خواهند داشت و آن‌هایی که در مقطع سیکل و دیپلم باشند می‌توانند در مدارس علمیه بلندمدت ثبت‌نام کنند اما برای پذیرش در مدارس علمیه سفیران هدایت باید دارای مدرک دیپلم به بالا باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    2 0
    ما جز پسر فاطمه ارباب نداریم
  • یوسف دورقی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    1 2
    باسلام میخام درحوزه ثبت نام کنم کجا برم. مدرک سیکل عرب زبان ازاهواز ۳۰سالمه عربی من +۱۸ هستش خوبه وعلاقه دارم
  • مهدیه احمدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    مضر خاصی ندارم
  • آفاق مهاوی IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام خسته نباشید دختر نه ساله دارم میخوام حوزه ثبت نامش کنم هم برای درس وهم برای یادگرفتن حوزه ممنون میشم راهنمایی کنید