جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
فیلم/ اهدای گل به کادر و بیماران بیمارستان کامکار قم توسط طلاب

حوزه/ فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان، با اشاره به آموزش یک‌صد طلبه و روحانی برای حضور در مراکز پزشکی، گفت: قرار است ۲۰ گروه طلبگی متشکل از ۱۰۰ طلبه و روحانی، جهت به‌کارگیری در مراکز درمانی، از سوی وزارت بهداشت و معاونت علوم پزشکی، آموزش داده شوند.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آماده‌سازی ۲۰ گروه ۵ نفره جهت یادگیری آموزش‌های اولیه پزشکی و کمک پرستاری، اظهارداشت: طی تعاملی که با وزارت بهداشت و معاونت علوم پزشکی به عمل آمد، قرار است ۲۰ گروه طلبگی متشکل از ۱۰۰ طلبه و روحانی، جهت به‌کارگیری در مراکز درمانی، اعزام به مناطق محروم و قرارگیری از ورودی شهرها جهت انجام تست‌های پزشکی آماده‌سازی و فعال شوند.

وی افزود: این گروه‌ها پیش از به‌کارگیری، توسط وزارت بهداشت و معاونت علوم پزشکی آموزش داده خواهند شد تا إن‌شاءالله با تسلط کامل بر اصول اولیه امداد، نجات و پرستاری در مراکز معین شده مشغول به فعال شوند.

حجت‌الاسلام پرچم، گفت: قرار است ۱۰ گروه در سطح کلان‌شهر اهواز و ۱۰ گروه نیز در سایر شهرستان‌های خوزستان، به‌کارگیری شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha