جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستاد كرونا يزد

حوزه/ با هدف برنامه ریزی و انجسام فعالیت‌ها، ستاد مبارزه با کرونا در حوزه علمیه استان یزد تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، ستاد مبارزه با کرونا، با حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه استان در مدیریت حوزه علمیه استان یزد تشکیل شد.

در این جلسه پس از بررسی وضعیت بیماری کرونا در استان یزد و ارائه نظرات متفاوت از سوی اعضا، برای مبارزه با این ویروس منحوس تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بنا به نظر شورای معاونین استان یزد مقرر شد در زمینه حضور فعال طلاب و مسئولین حوزه استان در تمام عرصه های مبارزه با ویروس کرونا، کمیته های متفاوتی برای مبارزه با این ویروس تشکیل شود. به همین منظور کمیته خدمت‌رسانی در زمینه تولید و پخش ماسک، ضدعفونی اماکن عمومی و حضور در بیمارستان ها و مراقبت از بیماران در صورت نیاز و  صلاحدید مراجع ذی ربط با نظارت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان به این امر مهم اقدام شود. 

در ادامه جلسه مصوب شد، کمیته مذکور، تهیه و آماده سازی محتوای آموزشی و معنوی توسط معاونت های پژوهش، تهذیب و تربیت و تبلیغ و امور فرهنگی، کمیته رسانه به جهت طراحی پوسترهای متفاوت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و روحیه دهی در جامعه و نشر در فضای حقیقی و مجازی توسط معاونت آموزش و تأمین هزینه های مربوط توسط معاونت منابع انسانی و پشتیبانی پیگیری و انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha