شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدوی

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امسال با شعار «خانه تک تک ما ساده ترین هیئت شد» اقدام به برگزاری مراسم نورانی و پربرکت اعتکاف و همچنین اعمال ام داوود کردیم.

حجت الاسلام محمد حسین بلک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در تشریح اقدامات این اداره در این ماه رجب اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدار وزارت بهداشت مبنی بر عدم تجمع افراد در مکان خاص،تصمیم گرفته شد که مساجد و مراکز مذهبی تجمعی تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

وی بیان کرد: برهمین اساس مراسم اعتکاف امسال طبق تصمیم مسئولان امر تعطیل شد ولی در اقدامی جدید، این مراسم امسال به صورت یک برنامه تلویزیونی از شبکه استانی و شبکه افق برای مردم  دینی و مسلمان تهیه و در حال پخش شدن است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: امسال با شعار «خانه تک تک ما ساده ترین هیئت شد» اقدام به برگزاری مراسم نورانی و پربرکت اعتکاف  و همچنین  اعمال ام داوود کردیم.

وی افزود: امروز مصادف با 15 رجب همزمان با آخرین روز مراسم اعتکاف اقدام به برگزاری مراسمی مذهبی زیارت از راه دور در قالب برنامه تلویزیونی با عنوان توسل خانگی خواهیم نمود.

حجت الاسلام بلک عنوان کرد: این برنامه در روز سه شنبه مورخ ۲۰ اسفند از حوالی ساعت ۱۷:۳۰ با قرائت دعای ام داوود با نوای گرم آیت الله مهدوی عضو خبرگان رهبری از مقبره علامه مجلسی (ره) برگزار می شود تا همچون سال‌های گذشته همه ارادتمندان به اهل بیت (ع) در ۱۵ رجب دعای ام داوود را زمزمه و جهت دفع بلا از کشور مان به درگاه خداوند منان طلب خیر نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha