جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تخلیه روستا / سیلاب خوزستان / روستاهای سیل زده خوزستان / سیل خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش گفت: به کلیه مدیران مدارس علمیه و سرگروه‌های جهادی اعلام وضعیت خطر کرده‌ایم تا ضمن تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم در جریان مقابله با کرونا ویروس، در صورت بروز سیل احتمالی، در این جبهه نیز آماده‌به‌کار باشند.

حجت‌الاسلام پشم فروش، رئیس ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعلام رئیس سازمان هواشناسی خوزستان، مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا در برخی نقاط استان، اظهار داشت: با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی، مبنی بر ورود دو سامانه بارشی قوی طی هفته آینده به خوزستان و احتمال بالاآمدن سطح رودخانه و افزایش حجم مسیل‌ها، دستور آماده باش مدارس علمیه خوزستان را صادر کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر این اساس به کلیه مدیران مدارس علمیه و سرگروه‌های جهادی به‌ویژه در شهرهای دزفول، اندیمشک، الوان، شوش و ... اعلام وضعیت خطر کرده‌ایم تا ضمن تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم در جریان مقابله با کرونا ویروس، در صورت بروز سیل احتمالی، در این جبهه نیز آماده‌به‌کار باشند.

رئیس ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان گفت: فراخوان آماده باش گروه‌های جهادی شهرستان‌های مذکور، صادر شده و خدایی ناکرده در صورت وقوع سیل، حوزویان خوزستان مجبور خواهند بود در دو جبهه مبارزه با کرونا و مقابله با سیل به طور هم‌زمان فعال باشند.

حجت‌الاسلام پشم فروش با اشاره به زمان احتمالی وقوع سیل در خوزستان، گفت: بنا به اعلام سازمان هواشناسی، زمان شروع سامانه اول از اواخر روز شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ تا اواسط روز دوشنبه آن هفته و زمان آغاز سامانه دوم بارشی نیز از ابتدای روز ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ تا جمعه یکم فروردین ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

رئیس ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان در پایان گفت: هم‌اکنون مسئولان ستاد بحران حوزه علمیه خوزستان به همراه سرگروه‌های جهادی، در حال پیگیری برای ترمیم سیل بندهای مناطق روستایی و شهری استان بوده و امید است با اقدام به موقع مسئولان مربوطه، شاهد رویدادهای تلخ سال گذشته نباشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
    0 0
    امیدوارم مسئولان اینبار زودتر عمل کنن