پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 890487
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
امام جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: خواهش ما از مردم عزیز این است که با رعایت توصیه‌های بهداشتی ستاد پیشگیری، مراقب خود باشند و بدانند اگر وزارت بهداشت تاکید دارد به مسافرت نرویم، به آن عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان، با تشریح اهداف این ستاد گفت: این مجموعه به صورت هماهنگ با ستاد پیشگیری عمل کند و از موازی کاری جلوگیری کند.

وی افزود: فرماندهی و مدیریت اصلی در دست ستاد پیشگیری است و قطعا ستاد مردمی بنای اینکه به صورت مستقل عمل کند را ندارد و صرفا به عنوان بازوی اجرایی ستاد پیشگیری عمل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر پیگیری دستورات و سفارشات ستاد پیشگیری، توسط ستاد مردمی، گفت: ستاد مردمی باید در گام اول با شناسایی اولویت‌ها و ایجاد انسجام و هماهنگی بین نیروها، به دنبال تحقق یک هدف واحد، آن هم مبارزه با کرونا باشد.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم به صورت خود جوش اقدام به پاکسازی معابر می‌کنند، یادآور شد: گاهی از اوقات ممکن است در این اقدامات موازی کاری‌هایی نیز به وقوع بپیوندد، و لذا برای جلوگیری از این اتفاق، ستاد مردمی باید با همراهی مردم، دستورات و سفارشات ستاد پیشگیری را دنبال کند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: خواهش ما از مردم عزیز این است که با رعایت توصیه‌‎های بهداشتی ستاد پیشگیری، مراقب خود باشند و این توصیه‌ها را، توصیه‌هایی بدانند که الزاما باید رعایت شوند، و بدانند که اگر وزارت بهداشت تاکید دارد تا به مسافرت نرویم، آن را صرفا یک توصیه اخلاقی ندانیم، بلکه به آن عمل کنیم.

وی با تشکر از فعالیت های صورت گرفته در سراسر کشور و در استان همدان، خاطر نشان کرد: نباید فراموش کنیم که امروز همه ما در میدان مبارزه با کرونا در کنار یکدیگر هستیم و نیاز داریم تا به یکدیگر اعتماد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha