جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان هند

حوزه/ عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: فشار مضاعف بر مسلمانان مظلوم هند در راستای تحقق اهداف سیاست های نظام استکباری است.

مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به این که پس از سفر چند هفته پیش ترامپ به هند، متاسفانه فشار بر مسلمانان هند و ضرب و شتم آن ها افزایش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در روزها و هفته های اخیر از سوی هندوهای افراطی و برخی نظامیان این کشور، خشونت ها علیه مسلمانان هند افزایش یافته و آن طور که به نظر می رسد مسلمان کُشی در راستای سیاست های شوم نظام سلطه و خواسته های آمریکا و غرب صورت می گیرد.

وی افزود: البته این قبیل آزار و اذیت ها از گذشته در هندوستان نسبت به اقلیت مسلمان سابقه داشته و حال آن که اعتراض به حق مسلمانان علیه لایحه اخیر چگونگی اعطای حق شهروندی باعث شده که هندوهای افراطی بر حجم آزار و اذیت های خود علیه مسلمانان مظلوم بیفزایند.

این استاد دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: هیچ مسلمان و بلکه انسان آزاده ای نباید نسبت به این جنایت ها ساکت و منفعل باشد و به خصوص رسانه های حقیقت طلب و از جمله رسانه های جهان اسلام باید واکنش قاطعانه ای برای توقف این جنایات نشان دهند و از مجامع جهانی بخواهند که جلوی دولت هند را در این مساله بگیرد.

وی با بیان این که این جنایت ها در سایه سیاست اسلام هراسی غرب و آمریکا انجام می شود، گفت: مسلمانان باید با وحدت و انسجام هر چه بیشتر خود در برابر موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی بایستند و ان شاءالله با توکل بر خدا و تقویت اتحاد اسلامی خواهند توانست جلوی اهداف و برنامه های شوم نظام استکباری را بگیرند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha