جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری با اشاره به برنامه های آموزشی حوزه علمیه تهران در شرایط کنونی، از واگذاری حضور و غیاب کلاس های مجازی، زمان برگزاری، طراحی سوالات و تصحیح امتحانات پایان سال به مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام عاشوری، معاون آموزش حوزه علمیه استان تهران در رابطه با امور آموزشی حوزه استان در این روز ها گفت:بعد از شیوع بیماری کرونا در راستای جلوگیری از تعطیلی آموزش در حوزه علمیه و متضرر شدن طلاب، بعد از مشورت با مدیریت استان، بلافاصله در قالب نامه ای راهکار هایی برای انجام آموزش غیرحضوری، به مدیران مدارس پیشنهاد شد.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از استقبال مدارس استان از این طرح و تقدیر و تشکر از کادر مدارس و اساتید، خاطرنشان کرد: برخی مدارس مانند مدرسه علمیه آیت الله حق شناس (ره) بحث فضای مجازی را قبل از ارسال نامه، عملیاتی کرده بودند و در این شرایط هم آن را ادامه داده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه تهران در ادامه اعلام کرد: این طرح تا زمانی که حالت فوق العاده در استان برقرار است، ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از محول شدن چگونگی حضور و غیاب اساتید و طلاب به معاونت های آموزش مدارس خبر داد و در مورد امتحانات غیر حضوری، گفت: تصمیم گیری در مورد امتحانات غیر حضوری با ستاد است و هر وقت ستاد تصمیم بگیرد امتحانات برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به لغو امتحانات شفاهی اعم از ستادی و طلاب، اظهار کرد: زمان برگزاری این امتحانات متعاقباً از طریق مدارس و شبکه اطلاع رسانی حوزه استان به طلاب اعلام خواهد شد.

وی در رابطه با امتحانات پایان سال هم گفت: با توجه به نامه ای که از معاونت آموزش ستاد ارسال شده و به مدارس ابلاغ گردیده است، زمان برگزاری، طراحی سوالات و تصحیح به مدارس محول شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha