شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / توزیع بسته های بهداشتی توسط بسیجیان پایگاه 5 حضرت ولی عصر (عج) حوزه 14 نیروگاه

حوزه/ حجت‌الاسلام آذرافروز بر لزوم آگاهی بخشی مبلغان برای رعایت توصیه‌های بهداشتی در مناطق محروم از سوی مردم تأکید کرد و گفت: إن‌شاءالله کرونا شکست داده خواهد شد اما مردم بدانند که دعا، توسل و توکل بر خدا رمز سرعت بخشیدن به این مهم است که مکرراً در احادیث گران‌قدر شیعه بدان توجه شده است.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه‌الله اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به مجموعه اقدامات این مدرسه علمیه در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: علیرغم تعطیلی مدارس علمیه؛ طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک در گروه‌هایی مشخص به‌صورت شبانه، اقدام به ضدعفونی و گندزدایی مناطق عمومی و درب منازل مردم می‌کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی یکی دیگر از اقدامات طلاب و مبلغان در راستای آگاهی بخشی به مردم پیرامون شایعات و همچنین نحوه مقابله با ویروس کروناست، گفت: این اقدام به جهت مقابله و پیشگیری از کرونا در فضای مجازی و عمومی به‌خصوص در مناطق محروم با شدت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام آذرافروز تصریح کرد: إن‌شاءالله کرونا شکست داده خواهد شد اما مردم بدانند که دعا، توسل و توکل بر خدا رمز سرعت بخشیدن به این مهم است که مکرراً در احادیث گران‌قدر شیعه بدان توجه شده است.

مدیر مدرسه سفیران بقیه‌الله اندیمشک افزود: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، لازم است که طلاب در خصوص ترویج این دعا که به هنگام گرفتاری و بلایا توصیه اکید شده، اهتمام ورزند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha