شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستانها و مراکز آزمایشگاهی کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت اسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی پزشکان و پرستاران تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام حجت الاسلام سلیمانی بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

خداوند متعال را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که مردمانش در زمان سختی ها و مصائب، ید واحده ای می شوند تا همراه و همدل در جهتی گام بردارند تا از میزان درد و آلام تک تک افراد جامعه بکاهند.

این روزها شیوع ویروس کرونا در کشور ما و بسیاری از کشورهای دنیا، نگرانی های عمومی را ایجاد کرده است. نگرانی هایی که قطعا به زودی مرتفع خواهد شد.

متولیان حوزه سلامت، پزشکان، پرستاران، کادر و خدمه مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستانها و مراکز آزمایشگاهی به عنوان پیشقراولان سلامت عمومی، با اخلاص و تمام توان در جهت کمک به هموطنان خاصه بیماران جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا نماد ایثار و از خودگذشتگی و مدافعان حقیقی سلامت لقب گیرند. جهادگرانی که عشق به وطن و مردمشان را برگزیدند تا سرود سلامت را در کشور طنین انداز کنند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین و روز پدر بر خود فرض میدانم از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی در سراسر  کشور بویژه در بیمارستانهای شهید بهشتی کاشان و سیدالشهداء آران و بیدگل با تحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند از صمیم قلب  تقدیر و تشکر نموده و بر دستان شما جهادگران عرصه سلامت بوسه میزنم و آرزوی شفای عاجل مبتلایان به کرونا بر اساس آیه شریفه «و نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ» را از خداوند سبحان مسألت نموده از آحاد ملت ایران اسلامی بویژه از مردم بافرهنگ و بصیر شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل انتظار دارم با رعایت توصیه‌های بهداشتی با حضور در منزل  و پرهیز از شرکت در اجتماعات مختلف نسبت به ریشه‌کن ساختن بیماری کرونا نقش‌آفرینی کنند.

 به‌طور حتم تلاش‌های همه ارکان سلامت مورد توجه حضرت ولی‌عصر(عج) می‌باشد و همچنین درخواست صحت و سلامت برای شما عزیزان  را از خداوند منّان خواهانم.

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه اران و بیدگل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha