شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی اعتمادی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از راه اندازی موکب های سلامت در شهرهای مختلف استان، به همت روحانیون و طلاب خبر داد.

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، از تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گروه‌های همیاران سلامت در استان تشکیل شد و روحانیون با حضور در بیمارستان‌ها از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌هایی که بیماران مبتلا به ویروس کرونا در آن بستری هستند، تشکر و قدردانی می‌کنند.

وی ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا در استان، قرارگاه مقابله با این ویروس با همکاری مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه آذربایجان‌غربی و بسیج طلاب و روحانیون استان راه‌اندازی شد و طلاب بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی در سطح شهر ارومیه و دیگر شهرهای استان به ضدعفونی و گندزدایی معابر خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: به همت روحانیون و طلاب استان موکب‌های سلامت در شهرهای مختلف راه‌اندازی خواهد شد و در آن موکب‌ها ضمن تب‌سنجی مردم، بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با بیان این نکته که متاسفانه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از هر بهانه‌ای برای حمله به روحانیت و دین استفاده می‌کند و متاسفانه ویروس کرونا هم بهانه‌ای شده است تا دشمنان، اسلام را مورد هجمه و حملات خود قرار دهند، اضافه کرد: در طول تاریخ همیشه روحانیت ملجأ و پناه مردم بوده است و در بحران‌های مختلف هم در کنار مردم بوده‌اند و در این حوادث اخیر هم در همه شهرها روحانیت در خط مقدم هستند و روحانیون آذربایجان‌غربی هم با فعالیت‌های جهادی خود در حال کمک به مردم می‌باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha