جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کلانتر زاده

حوزه/ مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و افزایش ظرفیت تبلیغات شهری، به مباحث آموزشی با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مهدی کلانترزاده با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان قم، بخش قابل توجهی از ظرفیت تبلیغات شهری برای اطلاع‌رسانی و آموزش در خصوص پیشگیری شیوع این ویروس، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی استان نیز سایر ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی استان به این منظور بسیج شده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مشارکت مجموعه‌ها و ادارات مختلف را در خصوص انجام اقدامات آموزشی و فرهنگی پیشگیری از شیوع کرونا لازم دانست و افزود: سومین دوره اکران این پیام‌ها در سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر انجام شده است و طرح‌های جدید در سازه‌های مختلف پرتابل، عرشه پل و آویز در مناطق هشتگانه شهر قم برای شهروندان نصب شده است.

کلانترزاده، امیدافزایی و ایجاد آرامش روانی را از دیگر ابعاد مهم و اثرگذار در تبلیغات شهری دانست و گفت: با هدف افزایش روحیه شهروندان و همچنین آرامش خاطر ایشان در خصوص انجام امور جاری شهر، بر حسب دستور شهردار قم، بخشی از سازه‌های تبلیغاتی به اطلاع‌رسانی اقدامات و عملکرد مجموعه‌های مختلف مدیریت قم در ایام شیوع ویروس کرونا اختصاص یافته است.

وی با اذعان به تولید محتوای طرح‌های اکران شده توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان قم، ادامه داد: با پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، اکران اینگونه پیام‌ها، تا پایان بحران کرونا در شهر قم ادامه خواهد داشت و همچنین دیگر ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی شهر نیز برای این منظور آماده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha