پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام میر حسین سالمیان معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه روزنامه های غربگرا بحران کرونا را فرصت طلایی برای مذاکره با آمریکا می دانند، گفت: فتنه گران و آتش بیاران معرکه در سال ۸۸ با پیام به رئیس جمهور وقت آمریکا خواستند که از آنها حمایت کنند.

حجت الاسلام میرحسین سالمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه جریان غربگرا، آمریکا را قبله آمال خود می دانند، اظهار داشت: برخی فرصت طلبان که از در روزنامه های زنجیره ای خزیده اند، به دنبال پیش آمد بحران کرونا، دخیل به کاخ سفید بسته اند.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب بیان کرد: در هر شیطنت و جنایتی که آمریکای خبیث بحرانی را در دنیا بوجود می آورد، سرسپردگان عمو سام در ایران، کاسه گدایی مذاکره با شیطان بزرگ را در دست می گیرند.

وی تصریح کرد: در آستانه دهه پنجم از عمر با برکت انقلاب اسلامی، اگر نبود دکترین فکری و راهبرد سیاست انقلابی امامین انقلاب در مبارزه با آمریکا، جریان غربگرا با غروب از روحیه استکبارستیزی، ثمره خون شهیدان را دو دستی تقدیم شیطان بزرگ می کردند.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه یکی از روزنامه های غربگرا با بیان اینکه سخنان طرفین آمریکایی و ایرانی در چند روز گذشته بهانه خوبی برای برداشتن گام های بعدی با کدخداست، گفت: تاریخ همواره ثابت کرده است که تشنگان مذاکره با شیطان بزرگ چه در دفاع مقدس، برجام، و بحران کرونا به دنبال کاسبی از وضعیت گرفتاری مردم انقلابی هستند.

حجت الاسلام سالمیان خاطرنشان کرد: کاسبان کرونا، مذاکره با آمریکا را فرصت طلایی دانسته و کاسه گدایی را به دست گرفته تا با آبرو و حیثیت نظام اسلامی و روحیه استکبار ستیز مردم انقلابی معامله کنند.

معاون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پایان با اشاره به اینکه دشمنی که سالهاست به دنبال «ایران هراسی» در تمام زمینه هاست، گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث با شروع جنگ بیولوژیک، سراغ سلامت مردم آمده تا شاید بتواند کانون توجهات جهانی را با نشر اکاذیب به سمت و سوی قم هراسی برده که به فضل الهی دستهای پشت پرده، یکی پس از دیگری افشاء خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha