جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کشف الکل

حوزه/ ۳۲ هزار لیتر الکل صنعتی، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، در اهواز کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات،۳۲ هزار لیتر الکل صنعتی، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، در اهواز کشف و ضبط شد.

همچنین بنابر اعلام وزارت اطلاعات، در این پرونده، باند ۵ نفره‌ای بازداشت شدند که بعضی عناصر این باند قبلا ۴ هزار لیتر الکل صنعتی را شامل محموله‌ای ۲ هزار لیتری به تهران و قزوین منتقل کرده و مقداری را نیز در استان خوزستان توزیع کرده بودند که بر اساس سر نخ اولیه، مقداری از این محموله پیش‌تر در اهواز به مشروبات الکلی تبدیل شده بود.

قابل ذکر است، در روزهای گذشته در پی مصرف این نوع الکل، حدود ۵۰ نفر فوت و ۵۰۰ نفر مسموم شدند.

همچنین ماموران وزارت اطلاعات در استان خوزستان در عملیاتی دیگر در چارچوب تامین امنیت زیستی مردم با کشف ۱۰ هزار ماسک غیر استاندارد، مانع از ورود آن به بازار مصرف شدند.

در این عملیات همچنین ۱۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده و ده‌ها هزار جفت دستکش احتکار شده، کشف شد و در چرخه مصرف عمومی و مراکز درمانی قرار گرفت.

سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنین در چارچوب دستور کار برخورد جدی با قاچاقچیانی که در چرخه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی فعالیت دارند تا کنون ۷ نفر را در قالب دو باند قاچاق دارو به خارج از کشور بازداشت و ۵ محموله آماده قاچاق از کشور را ضبط کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    درود
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    دروو